2 XP installaties verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik zo je toepassing log door loop zie ik veel registery fouten in de gebruikers profiel.

Dus volgen mij moet je even UPHClean installeren.

En raad je echt even aan om een memtest86 te draaien.
 
o2flash.exe is een onnuttige prestatievretende achtergrondtaak die je zonder problemen kan uitschakelen in de opstartlijst
hetzelfde geldt voor usnsvc.exe, MDM.EXE, WLTRAY.EXE, DCMWLTRY.EXE en ati2evxx.exe

Ik vrees alleen dat je die niet zo makkelijk zal kunnen uitschakelen aangezien ze bij het systeem horen, maar nu weet je ook dat je ze gerust mag uitschakelen als je je cpuprestaties nodig hebt.

Bovendien is die StyleXPService.exe ervoor verantwoordelijk dat je windows er anders uitziet, dus als je dat nog steeds veranderd wilt zien...
 
styleXP heb ik inmiddels geuninstallt

ik zal dat uphclean eens opzoeken en die memtest86 moet ik dan echt op een usb drive zetten ofzo denk ik, want om nou een dvd te branden voor een bestandje van een paar kb..
en aangezien ik geen diskettestation heb.

WLTRAY.exe heb ik normaal gesproken ook afgeslote, MDM ook soms en die andere zal ik eens op letten dat ik die uitschakel.
 
Hoi !

De foutmelding 0x000000a staat naar mijn ervaring voor nVidia driver probleem of geheugen-probleem !

Als het een hardware(geheugern)-probleem is dit eerst oplossen, anders heeft een nieuwe- of repair-installatie geen enkele zin.


Greetz,

Harry.
 
Nou in mijn laptop zit een lelijke Onboard kaart van ATI, namelijk de XPress 1100 (waardeloos ding helaas, maargoed, geen geweldige videokaart nodig voor school).

UPHClean gerunt en geen foutmeldingen gekregen.

Ben nu aan het proberen met Registry booster 2. (er zitten veel fouten op de harde schijf, omdat er een image van een backup van voor win XP opnieuw geinstalleerd werd voor 't laatst op staat.

Edit: Registry Booster 2 maar achterwegte gelaten, op aanraden van een vriend van me.

http://technet.microsoft.com/nl-nl/sysinternals/bb897426(en-us).aspx

Ben nu hiermee bezig.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ook nog maar enkele mogelijkheden:

1. Wat hierboven werd gezegd in verband met dat geheugen/videokaart
2. Er loopt telkens iets mis tijdens de installatie van windows
3. Doordat er geen firewall is geïnstalleerd op de laptop zelf geeft dat een conflict in het netwerk zodat je pc hier de 'dupe' van is.

Dus ik zou eventueel nog een goede firewall proberen installeren?
En als dat niet helpt en de geheugentests draaien op niets uit misschien eens iemand anders je pc laten formatteren met een andere installatiecd?
 
Ik zal die geheugentest nogwel eens proberen straks.
Het is in ieder geval geen Nvidia probleem dan.. lijkt me vrij stug met een ATI moederbordkaart en een AMD chip.

Win XP is al op 2 verschillende manieren geinstalleerd geworden, door mij zelf en door het ICT bureautje bij mij op school.

Maargoed zoals ik al zei, ik zal wel eens kijken naar dat Memtest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan