2000 naar XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky1

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Hallo helpmij,

Ik heb een week geleden een image terug gezet op een dell laptop, er stond dus XP op. toen heb ik een image terug gezet van windows 2000, en nu een week later "zonder" bekent gebruik staat er weer XP op.
is het mogelijk dat deze terug springt naar het eerdere besturingssysteem?

Want het nadeel is dat ik stagiar ben bij een bedrijf die dit probleem heeft, dus ik weet lang niet alles wat er rond gaat.

lijjk me niet iemand zal dat toch gedaan moeten heben ;)
misschien de tuin kabouters waar ik al veel van gehoord heb :D

Hoi !

Laptop van de zaak ?

Misschien heeft de systeembeheerder ingegrepen ?

Ik liep veel bij Thomson mee, maar daar kon het personeel nog geen update installeren !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Laptop van de zaak ?

Misschien heeft de systeembeheerder ingegrepen ?

Ik liep veel bij Thomson mee, maar daar kon het personeel nog geen update installeren !

Greetz,

Harry.

ey harry,

nou de laptop is van de zaak, maar de systeembeheerder weet ook van niks.
Dus die heeft het niet kunnen doen.
het nadeel is dat alle gebruikers kunnen installeren, dus echt veilig is het niet
maar is het niet mogelijk dat het eerdere besturingssysteem terug komt na een poosje?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Ik heb eerlijk gezegd nooit geprobeerd om een image van een ouder OS over een nieuwer te zetten !

Maar je zegt dat het in eerste instantie wel gelukt was ?

Ik zal even voor je rondsnuffelen of er andere ervaringen mee zijn.

Greetz,

Harry.

Jah in eerste instantie is het zeker gelukt, ik kon gewoon inloggen op het domein en vrolijk gebruik maken van windows 2000.
maar na een dikke week stond er weer Xp op,
maar bedankt voor de tip zal wel ff rondneuzen

Heb je al wat kunnen vinden harry?
want ik helaas nog niet.

Hallo !

Ik ook niet !

Maar: de image heeft waarschijnlijk niet overschreven, en is er gewoon naast gezet op dezelfde partitie als de XP stond !

En twee x OS op 1 partitie kan dit soort problemen geven.

Kijk je HDD es na via verkenner.

Greetz,

Harry.

hehe ja dat word dus een beetje een probleem...omdat er dus nu XP op staat kan ik er niet inkomen omdat ik het wachtwoord niet weet. anders vond ik het ook geen probleem...aangezien windows XP veel beter is dan 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan