[2003] Afdruk samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josvds

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Hallo,

We zijn bij ons op het bedrijf bezig Office 2000 te migreren naar Office 2003. Nu lopen we tegen het Afdruk Samenvoegen.

Verschil
Office 2000 maakt gebruik van de DDE kopeling die access opent bij het starten...
Office 2003 maakt gebruik van de ODBC kopeling die access niet opent..

Er zijn 2 mogelijkheden om samen te voegen:
1.) Samenvoegen via de MS Query.. Maar hierbij moet je de records zelf aanvinken die je wil hebben. Hierbij moet ik dus bijvoorbeeld de 3 benodigde records zelf gaan zoeken tussen alle 8000 andere records.
2.) Samenvoegen via de Samenvoeghulp die bekend is zoals bij Office 2000. Alleen hierbij loop ik tegen twee problemen.
-- (a) -- Wanneer ik een query optie uitvoer is het resultaat niet direct zichtbaar. Pas wanneer ik van record switch boven in de afdruk samenvoeg balk zie ik het resultaat van de Query.
-- (b) -- Wanneer ik op samenvoegen druk en ik voeg hier een Query in en voeg dan samen. Voegt hij alsnog het eerste record samen dat niet aan de query voldoet.

Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Alvast bedankt,
Jos

Office97

Klinkt misschien raar,

maar hoe zit het met Office97.

Waarschijnlijk gaan wij ook over naar Office2003.

Maakt Office97 ook gebruik van de DDE kopeling naar Acces. Hoop het niet anders hebben we een groot probleem.

Klinkt misschien raar,

maar hoe zit het met Office97.

Waarschijnlijk gaan wij ook over naar Office2003.

Maakt Office97 ook gebruik van de DDE kopeling naar Acces. Hoop het niet anders hebben we een groot probleem.

Ik weet niet waar Office 97 mee werkt.
Hopelijk is er wel een oplossing anders moet ik zelf een complete macro opzetten.

Het verschil wat ik in iedergeval gemerkt heb is dat als je de QueryString opvraagt via de macro deze niet veranderd wanneer je een Query optie uitvoert.
Als je deze aanpast via een macro onthoud hij dit wel :S.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan