24start(alweer .... )

Status
Niet open voor verdere reacties.

win39

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2004
Ik word eveneens geplaagd door 24start enz. , maar van alle vermelde exe's vind ik niets terug ...

De terroristen-map heeft nu de naam onlinedirect , en je mag hem verwijderen zo vaak je wil , hij komt steeds terug ...

Ok,

alvast bedankt voor de snelle reactie !!

Het is nu opgelost , maar ik heb daarvoor een enigszins andere ( snellere ) procedure gevolgd.

Het programma switch-app moet eerst verwijderd worden , maar dat gaat niet zomaar , daarvoor word je eerst doorgelinkt naar een website waar je de toestemming krijgt ( !!! ) om het programma te verwijderen. Daarna heb ik ook het programma " portal " kunnen verwijderen , en alles is nu weer in zijn juiste plooien gevallen ....

Geplaatst door win39
Het programma switch-app moet eerst verwijderd worden , maar dat gaat niet zomaar , daarvoor word je eerst doorgelinkt naar een website waar je de toestemming krijgt ( !!! ) om het programma te verwijderen. Daarna heb ik ook het programma " portal " kunnen verwijderen , en alles is nu weer in zijn juiste plooien gevallen ....

En jij hebt vertrouwen in een dergelijke site?:8-0:
Ik zou je echt adviseren toch nog een HijackThis-log aan de experts voor te leggen; wie weet wat er nu weer op je pc is terechtgekomen. Je HijackThis-log kun je hier plaatsen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=164949

Ok , je hebt wellicht gelijk.

Ik heb ondertussen je wijze raad opgevolgd.

Bedankt !!

ik ook

hey ik heb ook dat 24start geval weet iemand hoe je het er makkelijk af kan halen?
mij lukt het niet en ook niet via die website:(
schit ding.....
dat genoemde programma staat ook niet op mijn com:confused: (switch-app)

groeten tokko

Re: ik ook

Geplaatst door tokko
hey ik heb ook dat 24start geval weet iemand hoe je het er makkelijk af kan halen?
Volg de aanwijzingen van Buffy en plaats een Hijack this log in de genoemde link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan