250mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier kan je zelf niet echt veel aan doen. Het 'schijnt' automatisch te gebeuren. Ja er is wel een manier om et zelf te doen maar die weet ik ff niet meer.

Ik heb er ook erg lang om moeten wachten ben uiteindelijk over gestapt naar G-mail :D :D

EDIT: Hier kan je zelf upgraden naar 250 Mb als je het te lang vindt duren. ;)

Ik zit ook nog op 25 MB.

Het uitbreiden van de Hotmail-accounts is begonnen in jullie. Er zijn over heel de wereld meer als 170 miljoen accounts. Daarom is besloten dit in fases te doen. Dus iedere keer één of een paar landen. Het kan dus nog wel even duren voordat je 250 MB hebt, maar het zou ook kunnen dat je morgen 250 MB hebt.

Dit weet je niet omdat Microsoft niet bekent maakt welke landen eerst aan de beurt zijn en welke landen als laatste.

Geplaatst door gebruiker56
Halllo

hoe krijg ik de 250MB bij hotmail ik zit nu nog maar aan de 25mb!!

MVG Tim

Waarom geen 2 GB bij Gmail?? Gratis en eventueel POP3 ook!!

Heb al tijden 250mb. Vooral de users die hun box erg vaak gebruiken, kregen voorrang heb ik es gelezen.

Gmail heb ik ook.

Ik heb ook Gmail en Hotmail samen. Maar op Hotmail ook nog steeds 25 Mb. Waardeloos! :evil: .

Maar goed nu met Gmail heb ik 2 Gb :D.

Ik gebruik Hotmail gewoon als 2e e-mail:rolleyes:

Geplaatst door Muurhond
Heb al tijden 250mb. Vooral de users die hun box erg vaak gebruiken, kregen voorrang heb ik es gelezen.
Even nagevraagt bij een aantal mensen via msn en er zijn er inderdaad die 250 MB hebben.

Het is inderdaad wel logisch en zou ook verklaren waarom ik nog geen 250 MB heb. Ik gebruik altijd Gmail.

In het persbericht van Microsoft werd toen gezegt dat ze het per land zouden doen, maar er zijn mensen die (zo blijkt) al lang 250 MB hebben en andere die het niet hebben.

Beetje raar. Het zou makkelijker zijn om per land te werken of gewoon alles in één keer. Maarja alles in één keer met 170 miljoen gebruikers zal niet makkelijk zijn.

Nogal raar dat ze e-mail versturen met: 250 MB nog niet genoeg?, terwijl lang niet iedereen die heeft:confused:

Ik heb nooit 25mb gehad.

Eerst was et 2mb, toen ging et naar 25mb, alleen dit heb ik nooit gehad. Toen et bekend werd dat et naar 250mb zou gaan, heb ik dit een paar weken later ook inderdaad gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan