256 kleuren kan niet hogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscherry509

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
3
hoi ik heb al een hele tijd last van een zwarte scherm als ik fullscreen speel ik heb even gezocht op google maar geen 1 antwoord die mij echt helpt

nu zeggen ze probeer opnieuw installeren of verwijder en instaleer de videokaart opnieuw!
dat is een probleem ik heb de cd niet en de tweede durf ik niet ik ben bang dat ik hem dan sloop!
ik had hem op 256 en deed alles perfect mooie beeld en geen zwart scherm met fullscreen.
nu wou ik het op 16 bits zetten en toen ging het fout zwart scherm met opstarten zag me muis wel maar geen beeld ook hoorde ik muziek dus veilige modus op het laagste kleuren gezet 16 kleuren want anders bleef dat zwarte scherm dus ik heb het gedaan alles ok zet hem weer op 256.
maar nu het is lelijk en vaag en zwart op fullscreen ik heb het al eens eerder gepost maar dat lukte voor 1 dag daarna weer de zelfde probleem!

Dus kan iemand mij raad geven wat te doen kan ik het nog repareren zonder opnieuw Windows te installeren
trouwens XP doet het ook niet op deze pc te oud!

Bedankt alvast!

dit zijn de specs!

system
microsoft windows 98 se

computer
Genuineintel
x86 family 6 model 8 stepping 3
256,0 mb ram
virtueel geheugen 32bits

beeldschermadapters
asus agp-v7100

vga chip:geforce2mx
ram size:32 mb
ram type:sdram
bus type:agp 4x
irq:10
vesa vbe version:3.00
vga bios version:3.11.00.18
driver:asus agp-v7100 sdram v6.31b
dirextx:9.x
monitor type plu and play(packerdbell lcd viseo 193 ws)
agp memory 58720256 bytes (total) 52428028 bytes (free)
 
Laatst bewerkt:
Hij ga naar Asus tik bij input model v7100 en kies dan voor win98se en donwload dan versie 56.55 van de drivers.

Dan is je probleem denk ik wel opgelost.
 
update

Hij ga naar Asus tik bij input model v7100 en kies dan voor win98se en donwload dan versie 56.55 van de drivers.

Dan is je probleem denk ik wel opgelost.


bedankt voor de site ben het aan het downloaden maar kan er verders niks mis gaan!?
 
Hoi,

Over het algemeen gaat dat wel goed hoor.
 
ik werkte vroeger met Windows 98 SE, en had toen hetzelfde probleem.
Ik had, wat wargames al zei, hetzelfde gedaan, en het was opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan