2600pro 1650pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
kun je wat meer informatie geven over welke merk zoals Club3D of MSI of anders of geef even de link van allebei videokaarten

mijn vraag is of er verschil zit kwa snelheid of is het alleen dx 9 en dx 10 ?

dat weet ik zo niet met alleen die namen want er zijn er meerdere maar dan andere fabrikant

De x1650pro is sneller (antwoord gebaseerd op verschillende merken).

hey,

ik heb zelf een x1650 pro 512MB edition in mijn oude pc je kunt er de nieuwste spelletjes mee spelen ;) COD4 1440X900 Met alle details aan maar dan kan geen anti aliasing aan.

@jantje ik heb zelf ook en x1650 pro :p maar ik wil graag overstappen na dx10 en heb geen zin om paar 100 euro uit te geven en de hd2600pro is maar 70 euro.
@dillondarko de snelheden van die kaarten op internet zijn ong evensnel.

@jantje ik heb zelf ook en x1650 pro :p maar ik wil graag overstappen na dx10 en heb geen zin om paar 100 euro uit te geven en de hd2600pro is maar 70 euro.
@dillondarko de snelheden van die kaarten op internet zijn ong evensnel.

hey,

ik denk niet dat 't veel nut zal hebben als jij naar een 2600pro overstapt ! want met die kaart nu je echt niet spelletjes spelen onder direct x 10 mode ! eigenlijk moet je minimaal een 8600GTS hebben wil je een beetje redelijk onder direct x 10 kunnen spelen.

De Radeon HD 2600 Pro is de instapchip in ATI's mid-range reeks. Van de 3D-prestaties moet je niet teveel van de 2600 Pro verwachten; met 3DMark06 scores tussen de 3000 en 4000 punten maken de kaarten weinig indruk. Toch zijn de Radeon 2600 Pro-kaarten hiermee sneller dan kaarten gebaseerd op nVidia's GeForce 8500 GT. Daarnaast zijn de ATI-kaarten gemiddeld ook wat goedkoper; een Radeon 2600 Pro koop je vanaf een bedrag rond de 75, terwijl nVidia 8500-kaarten echt pas bij boven de 80 euro beginnen. Belangrijk pluspunt van de 2600-reeks is natuurlijk de geïntegreerde UVD-technologie. Dat maakt een 2600 Pro een ideale keuze als je slechts sporadisch een relatief simpel spelletje wil spelen, maar je PC wel wil gebruiken voor videotoepassingen.

Bron: http://www.hardware.info/nl-NL/arti...9_videokaarten_onder_de_200_euro_vergeleken/2

Niets voor jou dus....

Lees dat artikel uit mijn link even op je gemak en je weet genoeg!

Inderdaad is de 8600GT veel beter geschikt om te gamen dan de 2600Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan