26mm dikke DVD hoes printsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Normaal print ik m'n DVD hoesje (14mm) uit met Multicoverprint, maar hier kan ik geen 26mm hoesjes mee printen. Het zijn DVD hoesjes voor 6 DVD's in één. Weet iemand een programma waarmee dit wel kan?

THX!
Ik was ook al een tijdje op zoek naar een programma wat deze hoesjes kon uitprinten.. tot nu toe altijd met paint & cover designer van nero lopen etteren :o

dit is gewoon simpel kies cover kies formaat print het en dan uit snijden/knipen
en heeft veel ondersteundende dvd doosjes formaaten :D
eenig min puntje is dat elke keer je een cover kies die terug gaat naar standaard.
dus moet je de keuzen op nieuw op geven verder is het een goed programma.

Laatst bewerkt:
Moet even klooien met het programma, want de 6 dvd box is niet het goede formaat. Ik zag wel dat je de rug maatvoering kan aanpassen.

bedankt zover.:)

hmm ik heb er geen probleem mee zijn het misschien iets andere doosjes die ik gebruik ?

Ik ben er al uit. Bij de formaat instellingen moest ik "Slime_line dvd" veranderen in "DVD". De betreffende serie's staan mooi in de kast.:)

Dat weet ik, maar de instelling stond bij 6 DVD en gaf juist het tegenovergestelde. De "rug" van de DVD hoes werd breder en gerekt.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan