28gb seagate Barracuda

Status
Niet open voor verdere reacties.

miloso_31_10

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2004
Berichten
37
hey mense, k heb hier een seagate barracuda 28gb 7200rmp, maar die wil niet meer opstarten, je hoort
hem heel zacht zoemen,
wat kan ik hier aan doen?
k ben niet vanplan hem weg te gooien :$

alvast bedankt,
 
Zachtjes plat op de tafel tikken, wellicht zitten de koppen vast (gebeurd wel eens als de schijf een tijdje stil heeft gestaan). NIET RAMMEN, gewoon tikjes op geven.
 
Geplaatst door Tiborv
Zachtjes plat op de tafel tikken, wellicht zitten de koppen vast (gebeurd wel eens als de schijf een tijdje stil heeft gestaan). NIET RAMMEN, gewoon tikjes op geven.

maar hij heeft niet egt lang stil gestaan, miss hooguit 3 dagen:S
maar hijs van me broertje, en met vriendjes erachter die tegen de pc aan schoppen
maar ask hem nog kan fixen jat ik hem in ;)
 
Geplaatst door Tiborv
Zachtjes plat op de tafel tikken, wellicht zitten de koppen vast (gebeurd wel eens als de schijf een tijdje stil heeft gestaan). NIET RAMMEN, gewoon tikjes op geven.
kan hij in shock verkeren??
en zo ja krijg je hem daar ook weer uit??

k heb zijn protection shield eraf gehaald,
en dat ding waar zeg maar het MOTORTJE inzit die word onwijs warm:s na een minuut
 
Laatst bewerkt:
Als de motor hapert wordt deze inderdaad warm. Kennelijk is dit het geval. Met een zachte tik op de tafel beschadig je hooguit de tafel, niet de schijf.
 
Geplaatst door Tiborv
Als de motor hapert wordt deze inderdaad warm. Kennelijk is dit het geval. Met een zachte tik op de tafel beschadig je hooguit de tafel, niet de schijf.
owke na veel getik en geram (wel zachtjes ;)) draait de schijf weer, maar in he begin begonnen de koppen te tikken maar nu doen ze niets meer, iemand enig id wat ik er nu nog mee aan kan (k hoor de koppen btw zachtjes kraken ask me oor er op leg, dus teken dat ze wel bewegen maar niets doen)
 
Laatst bewerkt:
(k hoor de koppen btw zachtjes kraken ask me oor er op leg, dus teken dat ze wel bewegen maar niets doen)
 
Koppen die een krakend geluid maken is niet bijzonder. Wat gebeurd er nu als je de harde schijf aansluit en deze probeert te formatteren.
 
Geplaatst door Tiborv
Koppen die een krakend geluid maken is niet bijzonder. Wat gebeurd er nu als je de harde schijf aansluit en deze probeert te formatteren.

k weet wel hoe het geluid van de koppen is, maar dit is niet normaal, de bios herkent hem niet, windows ook niet
dus schiet niet egt op
als ik het zelf invoer, dan zegt hij dat de hdd er niet is:S
maja nog suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan