2de beeld blijft zwart

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
hallo ik heb een 2de beeldscherm aangesloten via Vga naar scart maar het beeld blijft zwart

wat kan ik doen?

rrrr.png

ja denk ik wel alles is gewoon goed er in gedrukt en past goed maar op bijde

AV kanalen blijft he zwart

weet iemand oplossing ik heb ook al geporbeerd

Windows vlaggetje + letter P

en dan dupliceren maar dat werkt niet.

ondertussen ben ik er achtergekomen dat er wel een duplicatie is maar die zie je niet die is zwart maar er verdwijnen wel schermpjes heen maar die zie ik dus niet.

Hoi !

Een gekochte DVD kan maar op 1 scherm tegelijk worden weergegeven !

Door de beveiligings-instellingen, met dank aan hr. Tim Kuik van stichting Brein.

Dus gewoon je monitor uitzetten en je ziet beeld op je PC verschijnen.

Greetz,

Harry.

maar dit gaat niet over DVD's dit gaat over gewoon wat je op je beeld doe

als ik youtube kijk wil ik dit op mijn monitor zien en op mijn beeldscherm dit doe ik via een
5 meter kabel vga naar scart

Hoi !

Ik gebruik 'n HDMI-kabel , werkt probleemloos, met inachtneming van m'n vorige post.

Heb 'n ATi-Radeon-kaart, met CCC (Catalyst Control Centre) kun je de gewenste weergave exact instellen.

Greetz,

Harry.

op hdmi werkt het bij mij ook maar helaas is de Televisie waar ik dit wil gebruiken alleen analoog en geen digitaal.

weet je misschien een oplossing ik ben nu al 9 uur mijn tijd aan het verdoen.
:evil:
:confused::confused:

Hoi !

Tja, ik heb hier nog even geprobeerd met 'n VGA-kabel naar VGA-ingang op de TV, maar ook dat werkt zonder problemen (hoewel de beeldkwaliteit duidelijk minder is).

Ergo: Ik heb geen idee wat er bij jou fout gaat; het enigste is misschien de VGA-Scart koppeling ???

Sterkte ermee!

Greetz,

Harry.

hoe doe jij dit dan via wat of hoe want dit is dag 2 dat ik er mee klooi en hij vind me tv wel maar me AV kanaal blijft zwart of bijde

en ook op een tv die 5 maanden oud is en 4 hdmi ingangen en 2 scart 2 vga en 1 dvi en heelveel audio aansluiting

de tv waar ik het op probeer komt uit 2004 en dit is een dik beeld zo'n ouderwetse.

Hoi !

Ligt aan je graka: ATi of nVidia.

Bij nVida weer ik het niet exact; bij ATi kun je via CCC - Desktop & Displays evt. geforceerd naar je TV laten zoeken.

TV gevonden, dan als 2de beeldscherm vastleggen - klaar !

Greetz,

Harry.

en met nvidia zoals je ziet bij mijn image ?

ik heb nu een DVI splitter besteld voor 28.99 verguld

dat werkt ook niet ik ben nu totaal 58 euro kwijt en nog werkt het niet weet niemand wat de fout is?.

doet ie t al

las je vraag en was benieuwd of je probleem al op gelost wat heb dr zelf ook last van maar heb nu wel beeld??

heb je dat 2e scherm wel op de juiste source staan?
gaat het hier om een gewoon beeldscherm of een TV?

las je vraag en was benieuwd of je probleem al op gelost wat heb dr zelf ook last van maar heb nu wel beeld??

nee hij werkt nog niet ik heb nu ook een programma gedownload.
die de juiste resolutie van me tv weergeeft dus ik me monitor aangepast zo dat ze het zelfde zijn en nee hoor.

het is een Philips tv uit 2004 / 2003
het is geen breedbeeld.

het is me gelukt met een nieuwen televisie.
en een hdmi kabel.

de televisie is van sony en 43 inch en is 1080p
nu kan ik me computer er op dupliceren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan