2de beeldscherm aansluiten lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij geeft hij met een splitter twee dezelfde signalen. Dus dan zouden de 2 beeldschermen hetzelfde beeld geven. Om nog terug te komen op dat kabeltje, bij mij op school hebben ze mini apple's. Daarin hebben ze precies zo'n kabeltje steken in wat het lijkt een mini hdmi poort. Het is waarschijnlijk een of andere apple aansluiting, maar je kuntvzien dat het het geen analoge poort is.
 
Voorbeeld
http://www.kabelblog.nl/extra-monitor-aansluiten-op-uw-computer-pc-of-laptop/
Extra monitor met een andere weergave.(externe videokaart)

Als u op beide monitoren een ander beeld wilt weergeven is de USB videokaart een mogelijke oplossing. Met behulp van de externe videokaart is het mogelijk om op beide beeldschermen een ander beeld weer te geven. U sluit de USB videokaart aan op een USB poort en installeer de Drivers. Daarna sluit u beide beeldschermen aan, een op de videokaart van de laptop of computer en de andere monitor op de externe videokaart. Deze externe videokaart beschikt over een VGA, DVI of HDMI aansluiting.
 
Ik snap die kabel indeling niet helemaal, maar in de text staat dat ze hetzelfde zullen weergeven. Dat wil ik dus niet q.
Ik wil dat de andere beeldscherm een uitbreiding word op het bureaublad. De tweede beelscherm heeft wel een DVI aansluiting?

edit,

@andre, bedankt voor je hulpzame reactie. Het zou wel een goeie oplossing zijn, alleen vind ik 50+ euro voor zoiets best
wel duur eigenlijk (kan aan mij liggen hoor :p).

Ik zweer ik heb een keer gelezen dat je beiden moederbord én videokaart kunt gebruiken door een paar instellingen in de BIOS
te doen?
 
Laatst bewerkt:
Mijn moederbord is de ASUS P8H61-M LE

en me videokaart is de Radeon HD 7850
 
Iemand? Het moet mogelijk zijn om en de moederbord en de videokaart tegelijk te laten draaien, heb het eerder gezien
 
Ik heb een AMD videokaart, dus is het dan mogelijk om het met deze moederbord te laten werken?

Mijn moederbord is de ASUS P8H61-M LE

en me videokaart is de Radeon HD 7850
 
En je intergrated chip?

Nee, het gaat niet werken met jouw moederbord. Alleen met 7--, 8-- en 9-- chipset moederborden. Dat is een amd chipset. Jij hebt een intel 61 chipset.
 
Laatst bewerkt:
Maar het zou moeten werken met een intel, ik heb het een keer gezien bij iemand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan