2de harddisk SATA

Status
Niet open voor verdere reacties.

akoglu

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Ik sloot mijn nieuwe harddisk aan (SATA) voor mijn dell precision 370.
Als ik hem nu opstart heb ik zwart beeld en piept hij 4x.

2 lange, 2 korte. Ookal haal ik de nieuwe eruit piepttie nogsteeds.

Goedenavond,

Per ongeluk met inbouwen wat los gestoten misschien ik zou alles even aandrukken

Alles zit erin.

Achterin zijn er 4 lichtjes.
A B C D

A en B zijn oranje
C en D zijn groen

volgende dingen geprobeerd?
- andere SATA kabel
- In een andere SATA slot gestoken?

Hoi,

heb je geen beschrijving bij gekregen wat die kleuren combinatie betekent?

If you have one memory module installed, reinstall it and restart the computer.
If you have two or more memory modules installed, remove the modules, reinstall one module, and then restart the computer. If the computer starts normally, reinstall an additional module. Continue until you have identified a faulty module or reinstalled all modules without error.
If available, install properly working memory of the same type into your computer.
If the problem persists, contact Dell.

Snap er niks van

Hoi,

Hoeveel geheugen reepjes heb je erin zitten je moet het in ieder geval met 1 proberen dus op 1 na alles eruit halen en dat opnieuw proberen op te starten

Hoi,

Hoeveel geheugen reepjes heb je erin zitten je moet het in ieder geval met 1 proberen dus op 1 na alles eruit halen en dat opnieuw proberen op te starten

Ram bedoel je?
2. Die waren er al in.

Hoi,

ja die bedoel ik en daar moet je er dus 1 vanuit halen en omste beurt proberen

Heb ik gedaan. Nu doet hij het gewoon.
Maar mag ik de andere ram er weer aanzetten?
Of issie nou defect?

Hoi,
Mooi zijn we alweer wat verder, je kan die en nu proberen doet hij het nit is deze defect doet deze het ook dan zou ik ze alle twee weer proberen. dus alleen de ram die je er nu uit heb proberen

Hoi,

Volgens mij hoeft hij niet speciaal blauw te zijn hoor neem aan dat je zowel de voeding als de sata kabel zoals in je link inderdaad hebt aangesloten.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens mij hoeft hij niet speciaal blauw te zijn hoor neem aan dat je zowel de voeding als de sata kabel hebt aangesloten.

Ik heb de voeding aangesloten. Maar de harddisk kwam niet met een S-ATA kabel.

Hoi,

Dan zal daar je probleem zitten dus morgen even z´n kabeltje halen en wederom proberen, geen kennis in de buurt die z`n kabeltje zou kunnen hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan