2de scherm aangesloten, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blmsth

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2013
Hallo

Ik werk met een laptop. Vandaag heb ik een tweede monitor gekocht (en een toetsenbord) en gekoppeld. Deze monitor wordt mijn hoofdscherm, waar ik verschillende toepassingen wil op openen (excel, ERP, ...)
Op de laptop had ik graag enkel Outlook geopend, zodat ik mijn mails daar kan volgen.
Hoe kan ik dit instellen?

Alvast bedankt
Tom

Probeer het eens in het configuratiescherm van je videokaart. Daar de 2e monitor inschakelen en aangeven wat de 1e en 2e monitor moet zijn. Eventueel de positie t.o.v. elkaar aangeven. Door nu het programma wat je wilt gebruiken te openen, kun je het bijbehorende window met je muis aanklikken en slepen naar het scherm waar je het hebben wil. Daar loslaten en eventueel maximaliseren. Wanneer je het programma nu afsluit zou hij de volgende keer weer op dat scherm terugkomen.

Zo werkt het in ieder geval bij mij met 2 schermen naast elkaar op 1 pc

Succes

in je configuratiescherm onder beeldscherm instellingen , kan je het twede scherm instellen als hoofd scherm of een kloon van je laptop scherm maken,

Vaak zit er op je toetsenbord een 2e scherm icoon. Als de windows installatie ok is (driver en zo) dan kun je met die toets en tegelijk Fn toets indrukken het 2e scherm inschakelen als dat niet automatisch gebeurt. Kan zijn dat de 1e optie scherm wisselen is.... dan moet je die Fn-andere toets combi zolang proberen totdat de juiste optie er is.
Zie eventueel handleiding laptop....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan