2e beeldscherm aansluiten op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan270696

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2015
Berichten
6
beste lezer.

Ik heb een pc en wil daar 2 beeldschermen op zetten. De beeldschermen moeten zo werken dat ik op de ene scherm op BV. internet kan en op de andere scherm wat anders kan doen BV. een exel bestand maken.

Ik heb een MSI GTX 750 Ti als videokaart.
2000792026.jpeg

daarop en ik de aansluitingen: 1x vga ( wordt al gebruikt voor m'n 1e scherm) 1x Dvi-d (dual link) en 1x Hdmi aansluiten

Ik heb alleen 2 beeldschermen die een vga aansluiten hebben (de Acer V193HQ)

zelf heb ik ook nog op internet rond geneuzeld en heb die gevonden http://www.mediamarkt.nl/nl/product/...r-1321868.html een Hdmi naar vga adapter.
Is het mogelijk om dit toe te passen zodat ik dus mijn 1e scherm via vga aansluiten doet en dan de 2e scherm via Hdmi deze adapter inplug en dan een vga kabel van de adapter naar mijn 2e beeldscherm doet??

mochten er nog andere suggesties zijn hoor ik dat graag.

Alvast bedankt.

mvg,

Stefan
 
Als je op je Dvi een dvi naar vga adaptertje zet kun je daar je 2e scherm op aansluiten.

Mvg
 
oké maar wat ik had voor gesteld is dus niet mogelijk of wel??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die DVI aansluiting is een DVI-d en daar kan geen verloop naar VGA op, zit immers geen analoge contactpunten op.

Je kunt die HDMI naar VGA proberen maar maak de verpakking dan voorzichtig open want vaak werken die dingen niet, van digitaal naar analoog heb je een goede adapter nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan