2e harde schijf niet op deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djreinier

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
hallo

ik heb mijn xp opnieuw geinstaleert maar nu word de d schijf niet weer gegeven
in deze computer
ik zie hem wel in de bios en de hardware terug maar krijg hem niet in deze computer
iemand enig idee hou dit kan

gr Reinier

er van uitgaand dat de harde schijf goed is aangesloten>

ga dan naar start-instellingen-configuratiescherm-systeembeheer-computerbeheer-schijfbeheer-hier zou je dan wel rechtsonderrin het scherm je schijf moeten zien. Kijk dan of je hier deze schijf kan formateren.
let wel op dat als jouw schijf waar windows opstaat de bestandsindeling FAT32 heeft, deze geen schijven kan zien die de bestandsindeling NTFS hebben.

misschien is de letter al in gebruik.
Kijk eens bij schijfbeheer

Dit vind je door rechtermuisknop op deze computer te doen en dan beheren te kiezen.
kijk dan of windows ook ziet of je 2 schijven hebt.
Als hij wel word weergegeven maar niet bij deze computer moet je je schijf waarschijnlijk nog formateren. (let op alle gegevens die op die schijf staan gaan dan wel verloren).

dit kun je doen door de schijf onderaan te selecteren en dan rechtermuisknop.

succes

er van uitgaand dat de harde schijf goed is aangesloten>

ga dan naar start-instellingen-configuratiescherm-systeembeheer-computerbeheer-schijfbeheer-hier zou je dan wel rechtsonderrin het scherm je schijf moeten zien. Kijk dan of je hier deze schijf kan formateren.
let wel op dat als jouw schijf waar windows opstaat de bestandsindeling FAT32 heeft, deze geen schijven kan zien die de bestandsindeling NTFS hebben.

nou het probleem is opgelost
heb precies gedaan wat maikel zij en daarna de aanwijzingen van windows
maikel harstike bedankt

gr reinier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan