2e harde schijf verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd, dan houden de opties bji mij even op...
 
Da's jammer.
In ieder geval bedankt voor het proberen, helaas dat het niet lukt.

Dan zit er niet veel anders op dan de disk in schijfbeheer te converteren, helaas ben ik dan de data wel kwijt.
Converteren via schijfbeheer kan wel veilig uitgevoerd worden of zitten daar ook nog risico's aan?
 
Je kant eventueel nog proberen data terug te halen! ff bij google zoeken op file-recovery! Zelf gebruik ik 'Restoration'
 
Kreeg via een ander forum deze "oplossing":

Misschien is het volgende nog een optie, maar daar heb ikzelf helemaal geen ervaring mee, maar 'k heb reeds dikwijls gelezen dat het ermee zou kunnen:

Maak gebruik van een Knoppix-cd: een cd waarmee jij je pc kunt booten met linux zonder dat je het hoeft te installeren. Kun je downloaden, maar op elke computerbeurs zijn ze voor een euro te koop. Je kunt ook even iemand die veel met pc's werkt vragen. die heeft hem wel.

(te downen van http://www.knoppix.nl/ )

Met die cd zou je (als ik het goed voorheb) je tweede schijf mogelijk kunnen benaderen en er de bestanden mee naar je eerste hd kopiëren. Het feit dat de bios je schijf herkend en windows nièt, wijst op een probleem in windows. Met die cd zou je het volgens mij moeten kunnen omzeilen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

IS DIT VEILIG OM TE DOEN?????????????????????

Inmiddels geconverteerd, zat volgens mij niet veel anders op.

Bedankt in ieder geval voor jullie hulp
 
Laatst bewerkt:
Ghost

Niet toevallig ipv partition from image gekozen voor de optie Disk from image? kun je ook je schijfstation mee laten verdwijnen. als je de ghost gemaakt heb met de optie partition to image en dan terugzet met disk from image gaat het fout. Recoveren is dan laatste optie om nog iets van data te redden mits je niewt tevel gek grote dingen hebn geinstalleerd

groet martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan