2e monitor werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brick6

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Beste allen,

Ik heb een laptop waarvan het beeldscherm het goed doet. Ik heb alle drivers geïnstalleerd en ATI Catalyst Control, voor m'n ATI Mobility Radeon X1400. Maar wanneer ik m'n beeldscherm probeer uit te bereiden naar een losse monitor, dan geeft deze geen beeld. Ik heb alle verschillende instellingen geprobeerd en ook op andere monitoren. Ik zou zeggen dat de output kapot is (?), maar het gekke is wel dat de videokaart het beeldscherm 'herkent', zie afbeelding!

Wie kan mij adviseren, of zeggen dat hij echt kapot is?

Groetjes!

Bijlagen

• screenshot ati radeon.jpg
    screenshot ati radeon.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 55
moet je op de laptop niet FN-F7 of iets dergelijks gebruiken om het scherm in te schakelen? Niet alle laptops schakelen standaard over op een extern scherm zonder een toetsencombinatie

Ik kan met mijn hp pavillion op 3 manieren mijn beeldscherm delen:
Via ATI
Via de Nvidia control center
Via mijn configuratiescherm (verbinding met projector maken)

ATI werkt bij mij ook niet goed, die andere 2 wel.

@Ryan89
ATI en nVidia?

@TS
Er moet een toetsencombinatie zijn, geef het merk + typenummer even:thumb:.

nvidia is de configuratie van mijn grafische kaart en ik heb daarbij zelf ATI controlcenter geinstalleerd voor de uitgebreidere mogelijkheden. Werkt zonder probleem.

@wampier: de FN toetsen op m'n computer doen het niet.. heb al geprobeerd drivers te installeren, maar hij reageert daar niet op. M'n computer is een Lenovo T60, met Windows 7.

@ryan89: alle combinaties werken niet. het beeldscherm zegt 'no vga cable' wanneer ik de kabel eruit haal. en zegt 'going into sleeping mode' wanneer hij is aangesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan