2e monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Het lukt mij niet een 2e monitor aan te sluiten op mijn computer.Er zit een agp radeon 9200 se kaart nu heb ik er een radeon 9200 series-secondary PCI kaart bij gezet.
Als ik nu rechts klik op het icoontje van ati rechtsonder staat er bij weergeven maar 1 monitor en is primair en kopieren grijs.Bij kaar 1 staat aangevinkt: dit apparaat als monitor gebruiken en windows bureaublad uitbreiden naar een monitor aangevinkt. bij kaartr 2 staat niks aangevinkt en als ik dat doe dan gebeurt e niet veel.Wie weet hoe ik dit moet instellen.Op de nieuwe kaart daar zit een vga aansluiting op en een dvi kan ik ze beter beide daarop zetten en is er een verloop van dvi naar vga?En dan die andere kaart laten vervallen.
bvd Gr Harry

Op de nieuwe kaart daar zit een vga aansluiting op en een dvi kan ik ze beter beide daarop zetten en is er een verloop van dvi naar vga?En dan die andere kaart laten vervallen.
bvd Gr Harry

Als er op de AGP versie geen twee uitgangen zitten is dat inderdaad de oplossing, volgens windows heb je nu drie videokaarten en dat kan niet.
Je zal trouwens wel iets aan snelhied inleveren, PCI is nu eenmaal langzamer dan AGP

Laatst bewerkt:
monitor

Nou het is gelukt door een verloopstuk te kopen op de dvi naar vga en nu zie ik 2 bureaubladen.Alleen op de 1e monitor staat alles en op de 2e staan geen icoontjes ofiets op waar moet ik dat instellen. Ik wil nl hetzelde op beide monitoren maar verschillende dingen openzetten.Mijn laatste vraag is hoe ik de muis moet instellen voor 2 beelschermen.
bvd Gr Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan