2e of 3e verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

artea

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
In een ander topic had ik probleem gegeven dat een huisgenoot van een vriendin van me niet het internet wou delen maar behalve een extra verbinding aanvragen leek er geen andere oplossing te zien.

Nu is me vraag dus of het dus wel mogelijk is om een tweede of mischien wel derde verbinding te hbben in 1 huis aangezien er onder een kantoor is en die andere dus ook internet heeft op die kamer mar weet niet of dat dezelfde verbinding is.

Als je er gewoon meerdere kan hebben is het op zich geen probleem,enkels zal er dan wat overleg moeten zijn met de huisbaas neem ik aan maarja.

Hoop dat iemand mij ff wat duidelijkheid kan geven

Hoi,

Het hangt ervan af, welke verbindingsmogelijkheden er in 'het pand' zijn.

- Via de televisiekabel (CAI) is het slechts mogelijk één abo bij de provider af te sluiten, op wiens naam ook het 'analoge' tv-abonnement is afgesloten

- Via één telefoonlijn kan dat ook, maar er zijn vaak meer telefoonlijnen in één pand mogelijk.
Hierover kan KPN je inlichten.

Dus als ik het goed begrijp zal je dus een extra telefoonlijn moeten aanvragen en dan nog het internet er bij waardoor je dus voor zowel telefoon als internet gaat betalen(geloof dat je dat tegenwoordig ook in 1 pakket hebt?)

Op zich zal dat wel de oplossing zijn maar mag dat dan gewoon op de naam van de huurder vand e kamer komen..of moet het speciaal op de naam van de huisbaas?

Pfft op kamers wonen is nog een heel gezeur zeg:P

Ook een optie is bijvoorbeeld inbellen. Maar dat is dan weer langzaam...

Dus als ik het goed begrijp zal je dus een extra telefoonlijn moeten aanvragen en dan nog het internet er bij waardoor je dus voor zowel telefoon als internet gaat betalen(geloof dat je dat tegenwoordig ook in 1 pakket hebt?)

Op zich zal dat wel de oplossing zijn maar mag dat dan gewoon op de naam van de huurder vand e kamer komen..of moet het speciaal op de naam van de huisbaas?

Pfft op kamers wonen is nog een heel gezeur zeg:P

Waarom een gezeur .... wie heeft er nu al wél internet: je vriendin of de 'huisgenoot'?

Voorbeeld:
Mijn dochter woont op een 'appartement' (tweede verdieping) van een voormalige bovenwoning.
Op de eerste is ook een 'appartement' gecreeërd door de huisbaas.
En daaronder zit een winkel.
Het gaat allemaal om hetzelfde huisnummer (234; 234A en 234B)
De winkel heeft een geheel eigen kpn-aansluiting.
Voor de appartementen komt er één dikke kabel van KNP bij de voordeur binnen, die in een kastje is gesplitst in twee apparte telf.lijnen (rood/blauw en oranje/wit) en daar zijn dus ook twee abo's op: de benedenbuurman heeft via een eigen knp-lijn (9 Euri per maand) zijn eigen digitenne.
En mijn dochter heeft op de andere lijn voor zichzelf digitenne en internet .....

Je moet alleen informeren - nogmaals - bij KPN, of dat in de woonsituatie van je vriendin ook zo is .....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan