we hebben nu een tweede pc gekocht(waarvan intussen de aan-uit knop vast zit en we deze dus niet kunnen gebruiken voorlopig
, miskien weten jullie hiervoor een oplossing maar ik betwijfel dit) de router is de volgende: SMC7004ABR met ingebouwde firewall en printersplit. als ik de cd-rom van de router in de pc steek, dan volgen enkele stappen en blijft hij ofwel bij hetvolgende stilstaan: kan niet inloggen vanwege verkeerd password : je moet de router resetten gedurende een halve minuut. dit doe ik dan ook, en dan zegt hij: timeout: check the connection kabels(alles is in het engels, maar heb alles half naar nederlands vertaalt
) de kabels gaan als volgt: 1 stekker van het internet in de ingang van de router voor netwerk(van kabelmodem(telenet), 1 voor de printer en 1 voor de voeding, dit is aan de kant van de ingangen. bij de uitgangen (4 uitgangen) bedoeld dus voor de pc's, daar zit nu 1 stekker in (van de pc waar ik nu op werk, maar die is er nu uit, anders geraak ik niet op internet
) en normaal moet er naast ook nog de andere van de "kapotte" pc. wat is het probleem?