2e pc verbindne met adsl van 1 e pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
ik heb een nieuwe pc die adsl heeft via het net. mijn oude pc , die nu boven staat, wil ik ook verbinden met internet. wat zijn de (draadloze) mogelijkheden??

Je hebt een router nodig om de meerdere pcs op het internet aan te sluiten, tenminste kan ook omslachtiger maar das knudde. Wil je het draadloos, dan heb je een draadloze router of accespoint nodig. Verder heb je dan per pc een draadloze netwerkkaart nodig. De router/accespoint sluit je aan op je modem met de kabels die je normaal gebruikt voor het internet. ff instellen en je kunt internetten.

En als je een USB adsl modem hebt is dit dan ook mogelijk ? maw bestaat er een draadloze router met usb poort om de modem is te steken ?

zeer interessant maar kan je de usbmodem op de router aansluiten of moet je hem op je pc houden ? want in het 2de geval moet de ene pc opstaan voor je met de andere op het net kan (denkek).

mjah ik ben er nog niet uit ... mischien maar beter een netwerkkabeltje in huis leggen en gewoon pc naar pc verbinden ... of is dit niet mogelijk om dan internet te delen ?

helpmij helpmij :)

bedankt

Het beste is om een USB router te kopen.

bedankt ! ik zal men ondervindingen posten als het netwerk er is (maar heb het nu ontszettend druk dus...).

tot dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan