2e VGA kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supersurver

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2001
Hallo allemaal,

Ik heb net een 2e VGA kaart er ingestopt voor een 2e beeld scherm maar now doet ie 't niet :confused:

Ik weet het merk niet precies... er zaten wel stikertjes op van Yakumo en van 3DFX

weet iemand waar ik er een driver voor kan vinden??

alvast bedankt!

eerst in de bios aangeven dat er van die 3DFX opgestart moet worden. (in plaats van agp)

pe.

Jah.. dat er drivers zijn weet ik ook wel maar k weet niet welke wel weet ik dat 't een zeer lange kaart is maar jah....

AGP gewoon als 1e device houden.

We moeten toch weten wat voor type kaart et is. Hoe lang heb je em al en weet je het aantal mb's aan geheugen?

Vanaf 16mb hebben we het over een Voodoo3-kaart.

Kijk desnoods ff via <A HREF="http://www.aida32.hu/download/aida32ee_340.exe">Aida32</A> wat voor 3dfx-kaart et is.

We moeten toch weten wat voor type kaart et is. Hoe lang heb je em al en weet je het aantal mb's aan geheugen?

Hmmm... ik heb hem van iemand gekregen duz.. weet er niet zo veel van denk niet dat ie veel mb aan geheugen heeft en weet ook niet hoelang hij 'm al had

Geplaatst door Supersurver

Hmmm... ik heb hem van iemand gekregen duz.. weet er niet zo veel van denk niet dat ie veel mb aan geheugen heeft en weet ook niet hoelang hij 'm al had

Probeer et eens met dat progje wat ik in mijn vorig reply gaf....

ben ik now mee bezig

[edit]
dit gaf ie aan bij scherm -> PCI / Agp Video:

Alliance ProMotion AT25/AT3D (Leadtek WinFast ?????) Video kaart
nVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (Leadtek WinFast GeForce2 MX) Video kaart
3Dfx Voodoo Rush 3D-Versneller
nVIDIA GeForce2 MX/MX 400 3D-Versneller

Hmmm... bij mij doet ie dat niet :(

[edit]

Ik heb de drivers toch nog gevonden... maar ze doen het niet :( ... iemand nog een andere driver???

[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan