2e XP installatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een programma (Hauppauge Nexus) dat niet meer wil werken, allles geprobeerd, kaart in ander slot enzovoort.
Zou het zin hebben om op een andere partitie een nieuwe, tweede installatie van XP (Pro) te zetten? En dat programma daar te installeren?
Als dat niet blijkt te helpen kom ik dan weer van die installatie af?
Graag advies!

Volgens mij gaat dat niet lukken, 2 x windows XP op 1 systeem, dan zou je gewoon een compleet schone installatie moeten doen, dus eerst format c:

Maar of het probleem daarmee is opgelost is ook niet 100 procent zeker, misschien werkt dat programma wel gewoon niet met XP, zou je de fabrikant eens op moeten bellen

Je heb wel de nieuwe drivers? en als je een tweede Win er opzet heb je volgens mij denk hetzelfde probeem
Wordt je kaart wel herkent?

Het programma werkt wel met XP, het hééft ook een paar dagen gewerkt.
Maar goed, dan zal ik maar eens gaan denken aan format C. :(

Eh, ja ik heb de juiste driver, de kaart wordt herkent, de installatie gaat zonder problemen, maar als ik het programma probeer te openen stopt de initialisatie bij 'Boot ARM' en zegt dan 'error while starting'.

Ja! Ik heb die threads allemaal gelezen.
Er is ook een Benelux Hauppauge-forum en daar heb ik m'n probleem neergelegd, maar ze kunnen me niet helpen...

mijn idee ,en daar moet je me niet op vast pinnen dat je kaart een fout heeft

Kan gebeuren:thumb:

En mogen we dan bij Helpmij ook weten wat de oplossing is Ben nooit te oud om wat bij te leren!!

Laatst bewerkt:
Misverstand??
Dat bericht is van even geleden, toen had ik idd een oplossing gevonden. Echter, na een paar dagen kwam het probleem terug. En nu ben ik uitgeput qua oplossingen/ideeën/zoektochten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan