2keer zo groot

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Als ik internet site open maak zie ik alles 2 a 3 keer zo groot en als ik scan ziet die virusscanner niks en ik weet als het zo grot aangeeft dan heb ik een virus alleen ik heb het in veilige modus gescant met f secure en met pc cillin ,,housecall,,geen een ziet het ,,ad aware erover gegooid maar hopeloos,,,eergisteren had ik er nog geen last van ,,het is zomaar begonnen !heb wel wat gedownload maar ik vind het raar dat die virusscanners niks aangeven?!!

wie weet wat ik nog kan doen ,,dit is vet irritant!

Alvast erg bedankt !!

Mikey
 
Wat zie je 2 a 3 keer zo groot? de letters ?

Dit kan je instellen door in je internet venster bovenin naar Beeld te gaan > dan tekengrootte > en dan normaal kiezen
 
hoi

toppie man ,dat was het hah wat een grapjas ..maar hoe kan dat nou zomaar groter worden ,,ik heb daar niet eens aan gezeten?!

en meestal al zijn die letters op die iste zo groot zijn heb ik een virus maar dit keeer gelukkig niet !!

he bedankt he ,,wel vaag dat het zomaar verandert die instellingen, is al 2 kerr gebeurt!

Bedankt !

Mike
 
Ja dit kan ook per ongeluk door een toetscombinatie komen, als je de Ctrl knop ingedrukt houdt en je doet met je muiswieltje scrollen dan worden ze ook groter of kleiner ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan