2X 8600GTS of 1X 8800GT ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
632
hey,

wat ik mij ook al een tijdje afvraag kan ik beter SLI nemen of een gloednieuwe kaart kopen (8800GT) ?

Mijn huidige specs:
Intel Quad Core Q6660
Asus P5K
GEIL 2048 MB ddr2 1000MHZ
Zalman 460 Watt voeding

Huidige videokaart: Gigabyte Silentpypte Type 3 8600GTS.
Kan ik beter nog zo'n kaartje bijkopen of is het beter om een gloednieuwe kaart te kopen ?

Presteert 2X 8600GTS beter dan 1X 8800GT ?

Wat ik ook niet weet ondersteunen alle spellen SLI ? Zo niet waar kank zien welke het wel ondersteunen.
 
ik denk dat je beter de 8800gt kan nemen, ook omdat heel misschien je voeding 2× een 8600 gts niet gaat redden.

maar je bent wel goedkoper uit omdat je er al een hebt
 
WElke versie van de P5K heb je precies ?
Hoeveel PCI-E's heeft die
 
Volgens mij kan dat moederbord alleen maar met Crossfire en niet met SLi
 
ooh maar is het niet als je moederbord 2X Pcie-16x heeft dat je allebei kunt doen Crossfire of SLI ? als ik geen SLI op deze moederbord kan doen BAAL IK ALS EEN STEKKER :(:(
 
Dacht ik al .
Jou moederbord kan geen 2 videokaarten aan .
Het tweede PCIe x16 slot (zwart) is met 4 Lanes aangesloten.
Dus die werkt niet op 16 Lanes alleen de eerste Pci-E aansluiting .
Dus SLI gaat niet werken boven dien gaat je crossfire actie niet werken want Crossfire is ATI en je chipset is van Intel en ondersteund aTi niet maar alleen Nvidia .

dus gewoon 1 kaart gebruiken
 
ook dat ja
maar anders had je alleen crossfire kunnen gebruiken ... en dat heb je niet maar balen.. ander moederbord anders?

anders raad ik je de ASUS P5N32-SLI aan

of je koopt een 8800gt
 
hey,

Bedankt voor jullie reacties. Nee ik ben niet van plan een ander moederbord te kopen, dus het moet gewoon een andere kaart ik neem waarschanlijk de HD3870 of de 8800GT.
 
neem maar 8800gt is 20 euro duurder maar toch snel ook 10 a 20 % sneller geloof ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan