2x Game Pc samenstellen 800 euro per pc mag iets meer en zeker minder zijn :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en die SSD laat ik vallen beter voor kaart of iets anders wat harder nodig is hoe belangrijk is Mbo

Wat bedoel je net mbo?
Ik heb trouwens een samenstelling met monitor in mijn tweaker account staan (link hier boven)

zo ik ga maar eens slapen gelukig is een systeem zo goed als klaar
moet er alleen eens goed over na gaan denken of ik die Assemblage wel zelf zal gaan doen Assemblage
door Azerty laat doen weet ik wel zeker dat het goed zit
als ik hier geen hulp had gekregen was ik al naaar de mediamarkt gereden :(
maar wel super leerzaam
zo ben er vandoor

haha sry ik bedoelde moederbord was al laat en erg moe dat ziet er goed uit wat in die lijst staat dat zal het dan ook zo ongeveer worden
voor mij dan jammer ik heb geen tijd moet nu gaan werken en ben pas om 0.30 thuis

Laat me nog even weten of je wil gaan overklokken of niet, aan de hand daarvan kan ik je samenstelling verbeteren.

dus het is helemaal niet verkeerd wat ze daar aanbieden ik wilde namelijk eerst weten wat jij er van vindt voor dat ik iets bestel
die zaak ligt ook maar 5 min rijden van mijn woonplaats

Misschien is het wel handig om er wat vaart achter te zetten, ze zeggen ook op=op en voor zo'n deal... Het zou natuurlijk zonde zijn als ie al is uitverkocht :/

dragon computers verkoopt refurbished hardware en hardware dat voor demo's zijn gebruikt is dus niet nieuw
persoonlijk zou ik mijn hardware daar dus niet kopen

en de prijzen gezien de links zijn duur

oh maar dan is dit toch bedrog
All onze producten zijn nieuw. Levertijd is 1 - 3 werkdagen. Op deze computer krijgt u 2 jaar garantie. Levering met BTW factuur.

Elke PC die door ons geassembleerd wordt krijgt warmte / stabiliteits / snelheidstest met een extra programma om er zeker van te zijn dat alle onderdelen goed werken.
dat kun je toch niet zo maar reclame mee maken het gaat hier om veel geld waar men hard voor moet werken

de pc mag dan wel nieuw zijn de componenten zijn dat vaak niet is ook een reden waarom ze zoveel rare systeem setups hebben

mhh jammer prijs lag zelfs iets lager dan bij azerty wel met verzendkoste erbij geteld die had ik daar niet dan

thx voor de waarschuwing maar het blijf bedrog klanten denken dat ze nieuwe spullen kopen staat nergens vermeld dat het gebruikt is

@firest0rm Bedankt voor de reactie, goed dat je het zag!

Als je ook kijkt naar de shopreview zie je veel mensen die iets terug moeten sturen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan