2x Media Player openen en afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JUKEBOX NSM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
Hallo mensen.

Ik heb een probleempje.Namenlijk ik wil op mijn computer mediaplayer 2 keer openen en dan wil ik op bijdeverschillende muziek afspelen. ik heb media player met winamp geprobeerd, maar ben niet tevreden mee. Als ik media player dus 2 maal open kan krijgen vind ik het best. Kan iemand mij dus hiermee helpen.

Alvast bedankt.

LEO:)

Je vertelt niet welk besturingssysteem je gebruikt. Onderstaande werkt mogelijk niet op Vista, maar onder XP werkt het wel in ieder geval:
Start ipv. Winamp het programma mplayer2.exe
In dat programma heb je natuurlijk niet de bibliotheek van Media Player beschikbaar, dus zul je afspeellijsten etc. 'met de hand' moeten starten.

Net nog zelf getest, en levert een 'mix' op van beide audio-output door elkaar heen op mijn speakers/hoofdtelefoon.

Overigens vraag ik me af waarom je 2 afspeelprogramma's tegelijk wilt starten, maar dat horen we dan wel van je.

Succes,

Tijs.

WMP 10 / 11 2x openen

Sorry dat ik te weinig informatie heb gegeven.

Het is een:

Intel Pentium 3 800 mhz
512 MB RAM
32 MB NVIDIA Videokaart
Windows XP Home Edition SP3

Ik werk in de horeca en dan heb je nu tegenwoordig een rookruimte. Nu wil ik dus in de rookruimte een ander muziek afspelen en in gewone cafe ruimte een ander muziek afspelen. Met winamp is t me gelukt, alleen ja ik vind 't een k*t programma vanwege ingewikkeld en traag met alles. WMP 11 is een perfecte programma die ik op dit moment gebruik en als het kan wil ik twee maal wmp 11 openen. Het kan ook wmp 10 zijn.

Alvast bedankt.

Zoals gezegd is het niet mogelijk om 2x WMPlayer op te starten. Een alternatief heb ik al aangegeven.
Hoe je dat verder moet configureren weet ik niet, maar kan me zo voorstellen dat mplayer2.exe niet in te stellen is en WMPlayer wel (als het gaat om welke geluidskaart-uitgang gebruikt moet worden).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan