2x outlook configureren

Status
Niet open voor verdere reacties.

pebe1988

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
hallo,

Ik heb een vraag, ik ben voor een vriend een nieuwe PC aan het installeren.. maar nu wil hij 2x outlook laten draaien. 1. hoe configureer ik outlook zodat ik op beide pc's de e-mails ontvang?
dankuwel!

Zorgen dat bij de account instellingen de berichten op de server blijven staan...

In Outlook 2007
Extra > Accountinstellingen > account selecteren > Wijzigen > "Meer instellingen" > Tabblad "Geavanceerd" > Vinkje bij "Een kopie van berichten op de server achterlaten"

Daarnaast is het handig om ook een vinkje bij Van server verwijderen na verwijderen uit Verwijderde items.

Stel je dit bij beide pc's in dan kun je ze op allebei ontvangen, tenzij je het 2e vinkje ook hebt en het bericht op 1 van de pc's het bericht definitief hebt verwijderd.

Nou een beetje vertalen lukt je toch wel?

Zal wel iets van Extra > Accounts > Account selecteren > "Edit account" > "More settings" > Advanced > Leave a copy of messages on the server zijn.

nou, dat klopt dus niet.. want er is zelfs al gene extra in de engelse..
is er niemand met een engelse outlook?

Misschien is het wel Tools en dan accounts.

Laatst bewerkt:
Ga dan gewoon elke ding langs tot je ergens iets van accounts ziet, waarschijnlijk onder de derde van rechts en dan het item als zesde van onder...

Een beetje zelf zoeken kan toch wel worden verwacht?

Je hebt toch ook accounts toegevoegd? Nou datzelfde scherm, maar dan Edit.

ja rustig aan.. ik dacht dat je wel een turtorial had .. weet ik veeel... chill overspannen dude.

Overspannen? Hmm snelle conclusie... Ik verwacht gewoon wat eigen initiatief en niet van "Ik zie het niet zo staan als jij zegt dus wacht ik tot een andere mij exact de juiste stappen vertelt".

Maar goed, gevonden?

nee nog niet... best vervelend zo'n engelse versie. is er eht niemand met de engelse outlook?

Kun je het scherm vinden waar je de account hebt aangemaakt?

nee, daar ben ik ook nog niet.. eerst nog even een andere vraag. hoe open ik het pst bestandje van outlook expresse 6 in een nieuwe office 2007 outlook?

Ik ben er niet zeker van of het werkt maar je kunt bestanden importeren via File > Import Export (o.i.d.)

ik kan nu e-mail ontvangen, maar de adressenlijst is nog niet geimpoteerd, ik heb de .pst file wel aangemaakt maar de nieuwe outlook opent het nog even niet. weet iemand hoe dat precies werkt? alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan