3.11 programma maken. Welke taal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Weet er iemand hoe ik een programma voor windows 3.11 kan maken? Zijn hier programma's voor, of codetalen die erop werken? (ik denk namelijk niet dat ik met visual basic programma's op 3.11 kan werken)

Het programma om het programma te maken hoeft niet op 3.11 te werken, ik maak het dan gewoon op vista, en voer het uit op mijn 3.11.

Ik bied er twee meer : sowieso tot en met versie 4.0, maar ook de daarna verschenen 5.0 had een mogelijkheid om naar "achteren" te kijken en daarmee te "praten".

met visualbasic versie 3

Visual Basic zal voor hem inderdaad het makkelijkste zijn, aangezien hij daar al ervaring mee heeft. (er zijn nog wel meerdere talen die je ervoor kunt gebruiken)

(al denk ik niet dat je VB 3 nog zo eenvoudig zult kunnen krijgen(kopen zal sowieso niet meer lukken, en downloaden wordt vrij lastig, denk ik zo))

C#

Gewoon niet moeilijk gaan zitten doen:D
Gebruik C#, lekker nieuw.
Handig, makkelijk enz.

Ik programmeer er al jaren in.
Wat voor programma zou je willen maken?
Game zeker ofzow.

Vragen?
Stel ze maar aan me.

Succes ermee!

Gewoon niet moeilijk gaan zitten doen:D
Gebruik C#, lekker nieuw.
Handig, makkelijk enz.

Ik programmeer er al jaren in.
Wat voor programma zou je willen maken?
Game zeker ofzow.

Het is leuk dat je in een nieuwe taal programmeert, maar volgens mij heb je geen idee wat Windows 3.11 is, of wel ?

Vragen?
Stel ze maar aan me.

Waar download ik het .NET framework voor Windows 3.11 ? :p

Met mijn eerste antwoord reageerde ik op Bertus.
Hij had het over Visual Basic en ik dacht.
Als Visual Basic onder die computer zou kunnen werken zou je C# ook kunnen proberen.
Met: heb je nog vragen? stel ze maar.
Heb ik het over vragen over het programmeren in C# en niet over Windows 3.11.
Van Windows 3.11. heb ik geen verstand. Ik wou enkel en alleen C# laten proberen te draaien onder 3.11 dit was dus alleen maar iets om te proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan