• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Datepicker

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

jverkerk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Office versie
Microsoft 365
Zit een beetje te rommelen met vba datepicker.
Ik heb een tabelletje gemaakt en nu wil ik graag in al die cellen de datepicker kunnen gebruiken.
Als het teveel werk is hoeft het niet, het is om er wat wijzer van te worden en later weer ergens te kunnen gebruiken.

Bijlagen

Zoek op Helpmij eens naar datepicker.
Voorbeelden genoeg.

Johan
Dat hoef je niet zelf te maken, het is gewoon een Excel-add-in.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

@edmoor @peter59
ik heb dat bestandje met een datepicker, vroeg mij af of het moeilijk is om hem aan die tabel te koppelen.
Hij is gebruikt in een ander bestandje in een textbox en dus vroeg ik mij af of het mogelijk was in dat tabelletje. Ben al bezig geweest met chatgpt maar zonder succes.

Afgezien van het feit dat je kalender niet klopt (vandaag is het geen donderdag) kun je je met een Klassenmodule en wat For-loopjes een heleboel code besparen . Dubbelklik in een cel:

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan