Iemand is bij mij zo leuk geweest om bij windows 3.11 alles te verwijderen. (het icoontje naar het configuratiescherm, de spelletjes, de bureauaccesoires etc.). Weet iemand hoe ik toch nog alles kan openen? Of moet ik windows 3.11 herinstalleren?
Zo ja:
hoe kan ik dit goed doen? De huidige pc's kunnen dit vrij gemakkelijk, maar bij 3.11 neem ik niet zoveel risico. Als het fout gaat zit er namelijk geen garantie meer op
. En dan ook of iemand toevallig een site weet die een goede kwaliteit Windows 3.11-installatie levert. Want ik heb al 4 sites gezien met beschadigde of halve installaties, en daar kan ik helemaal niets mee.
Of staat er nog op de computer zijn eigen 'setupbestand'? Zo ja: how to access? En dan moet ik ook nog weten hoe ik mijn serienummer terug kan vinden. Die heb ik namelijk nooit opgeschreven. (i.i.g. al zo lang geleden dat het waarschijnlijk nergens meer opgeschreven staat). (Met cmd te vinden?)
=================================================================
Verder: weet iemand toevallig nog goede 3.11 programma's die
1: geen geluidbewerkingsprogramma's zijn (want geen boxen)
2: geen (inter)net(werk) programmas zijn, want geen netwerkpoort (is kapot)
niet omdat ik ze zelf niet kan vinden (heb er genoeg), maar misschien hebben jullie nog leuke aanraders?
Zo ja:
hoe kan ik dit goed doen? De huidige pc's kunnen dit vrij gemakkelijk, maar bij 3.11 neem ik niet zoveel risico. Als het fout gaat zit er namelijk geen garantie meer op

Of staat er nog op de computer zijn eigen 'setupbestand'? Zo ja: how to access? En dan moet ik ook nog weten hoe ik mijn serienummer terug kan vinden. Die heb ik namelijk nooit opgeschreven. (i.i.g. al zo lang geleden dat het waarschijnlijk nergens meer opgeschreven staat). (Met cmd te vinden?)
=================================================================
Verder: weet iemand toevallig nog goede 3.11 programma's die
1: geen geluidbewerkingsprogramma's zijn (want geen boxen)
2: geen (inter)net(werk) programmas zijn, want geen netwerkpoort (is kapot)
niet omdat ik ze zelf niet kan vinden (heb er genoeg), maar misschien hebben jullie nog leuke aanraders?
Laatst bewerkt: