3/4 scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Na het starten van de computer heb ik sinds enkele dagen dat bij het openen ven bvb mijn browser mijn scherm maar 3/4 gevuld is.
Ik wordt dus telkens verplicht om het vergroten manueel uit te voeren.

Iets aan te doen ? Of heb ik ergens verkeerd geklikt ?

Alleen de browser?

Handmatig vanuit de hoek vergroten, nog een keer openen en hetzelfde doen, 1e afsluiten, 2e afsluiten, zou bij openen dan weer max. moeten staan.

Of een systeemherstel uitvoeren.

Het vergroten van een venster zal bewaard blijven als voorkeur wanneer u tijdens het vergroten, of het verplaatsen, de Shift toets ingedrukt houdt. Laat ons maar weten of het lukt.

Bedankt iedereen.
Eerste suggestie lijkt OK, de tweede test ik uit bij de volgende opstart.

Voor geen van beide lukt het "soms" en "soms opnieuw niet"...
Heb dit bij verscheidene schermen: openen browser, excel toepassingen e.a.
Eens bvb shift gebruik bij vergroten lijkt het "scherm" wel de ganse dag stand te houden.
Na een opstart probleem opnieuw daar.

Ik denk dat je je browser en programma's afsluit dmv. het kruisje.
Probeer eens als je browser en programma's staan zoals je ze hebben wil, af te sluiten dmv.: 'bestand'> 'afsluiten'

Als u het venster gemaximaliseerd wilt weergeven, in plaats van vergroten, dan eens rechts klikken op het pictogram. Kies in het context menu voor Eigenschappen. Op het tabblad Snelkoppeling wordt de mogelijkheid geboden voor; normaal venster, geminimaliseerd of gemaximaliseerd. Onderaan achtereenvolgens op Toepassen en OK klikken.

Wanneer dat ook niet onthouden wordt dan zijn er problemen met het bureaublad of de instellingen worden weer teruggezet. Heeft u Administrator bevoegdheden of logt u in als gebruiker met beperkte bevoegdheden? Windows controleert de beveiligde systeembestanden met de opdracht sfc /scannow.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan