3,5 gb switch veilig voor 32 bit windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymanIII

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2011
Hallo,

ik draai, nu nog, 32 bit windows 7 en ik merk dat het een redelijke erge bottleneck aan het worden is vooral in de nieuwere games. Na mijn examens ga ik overstappen op 64 bit omdat dat ik dan tijd heb op alles goed op te ruimen etc. Nu draai ik al een paar jaar 3 gb switch voor 32 bit maar ik merk dat het geheugen al op zo'n 90-95% vol zit als ik alleen al battlefield 4 opstart. Ik krijg zo'n 60-80 fps op low en een wat lagere resolutie, met soms wat drops naar 40-50. Ik zat net ergens te lezen dat het maximum, met een 1gb vid kaart, 3,5 gb is. Ik vond dit redelijk veel en voor dat ik mijn pc ga verknallen vroeg ik me af of het ''veilig'' is om 3,5 gb te gebruiken ipv 3. Ik heb een i5-750 (stockspeed), ATI HD 5770, 4gb ram (3gb eigenlijk), win 7 proffesional (32bit) en intel H55M moederbord.

bf4 zou op jouw systeem redelijk moeten draaien, echter je graka is hier de bottleneck. Een AMD radion 7000 serie of een Ndivia gtx600 serie is minimaal aanbevolen.
Wil je op 64bit draaien moet je je graka én je systeem memory gaan upgraden.

Tja, pc komt uit 2009, maar kan 3,5 gb veilig worden gebruikt? Was trouwens al van plan om 8 gb te gebruiken als ik 64 bit ga draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan