3.5mm jack achterin stereo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghostrider-NL

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
86
Hallo,

Ik heb nog een subwoofer liggen van een computer 2.1 setje. Deze zou ik graag op de stereo aansluiten, maar niet op de koptelefoonaansluiting. Kan ik de jack er af knippen en dan rechtstreeks aansluiten op de zwarte en rode draden van de speakers van een stereo?
 
ik zou eerst kijken of je stereo geen aparte uitgang voor de subwoofer heeft. Als je het goed aansluit, zou dat van jou gewoon moeten werken.
 
Zit er een versterker in de sub? Sluit je de satelieten er ook op aan? Zo ja dan kan helaas niet wat jij wil...
 
Zit er een versterker in de sub? Sluit je de satelieten er ook op aan? Zo ja dan kan helaas niet wat jij wil...

Er zitten normaal gesproken 2 satalieten bij, maar die was ik niet vanplan aan te sluiten en omdat er 2 satalieten bij zitten zal er denk ik wel een versterker in zitten. Dus dan zal het wel niet lukken.
Ik zal de stereo eens van achteren bekijken of een aansluiting is. Bedankt!


Dit doet me denken aan een andere mogelijke oplossing. Kan ik het geluid van de tv niet via de 3.5 jack laten gaan. en dan de aansluitingen van de satelieten gebruiken als aux van de stereo??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan