3 Antivirussen tegenlijk gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TFazez

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2013
Ik gebruik nu deze antivirussen tegenlijk :

1. Microsoft Security Essentials
2. Avast! 2014
3. AVG 2014

Is het slim om die tegenlijk te gebruiken?
Of moet ik er gewoon eentje doen?

Hoi,

Nee dat zou ik niet doen ik zou alleen avast gebruiken geeft vaak problemen meerdere virus programma's

3 verschillende antivirussen werkt nooit. Dit werkt elkaar alleen maar tegen en is ook zeker niet aan te raden.
Als je een goede antivirus wilt raad ik je ESET NOD32 7.0 aan wat een erg goed programma is.

Hoi,

Nee dat zou ik niet doen ik zou alleen avast gebruiken geeft vaak problemen meerdere virus programma's

Ja, ik had nu net even Avast erop gezet maar meestal opent avast alleen wanneer ik het instal.

3 verschillende antivirussen werkt nooit. Dit werkt elkaar alleen maar tegen en is ook zeker niet aan te raden.
Als je een goede antivirus wilt raad ik je ESET NOD32 7.0 aan wat een erg goed programma is.

Ik heb die al eens geprobeerd, maar die kost geld. Of je pakt een crack maar bij mij bugt ie dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Maar als ik het goed begrijp staan die andere twee er al op en ja dan kan het problemen geven.

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je ''de andere twee staan er al op'' ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Je hebt er drie virusscanners op staan je had het over avast dus met andere twee bedoel ik avg en mse

Ps en even een tipje je hoeft niet steeds te quoten hoor;)

Oké is goed. En ja die andere staan er ook al op. Maar weet je een andere goede anti-virus? Want Avast doet het bij mij niet goed. Hiervoor gebruikte ik alleen AVG.

Hoi,

Ik denk persoonlijk dat avast niet fijn werkt omdat er dus twee andere opstaan zou je niet eens alle virusscanner de-installeren en eventueel met ccleaner je register opschonen en dan nogmaals avast proberen hier draait hij prima op 1 pc en verders op andere pc's/notebooks g-data die bevalt mij prima maar niet gratis.En je hebt ook al een nod 32 illegaal geprobeerd dus er zal qua virusscanners software wat problemen zijn . Dus zoals eerder geschreven alles zo goed mogelijk deinstalleren etc en dan nog eens proberen

Nee, ik had eerst alleen Avast maar de ene keer opent ie wel en de andere keer niet.
Ik heb nu net ook de 2 andere anti-virussen verwijdert. Nu heb ik alleen AVG

Ja, maar ik heb gehoord dat het niet echt een goede antivirus is.

Hoi,

Dat zijn gebruikers ervaringen en wat de 1 goed vind vind de ander weer van niet ik zou hem gewoon eens een tijdje gebruiken dan wet je het zelf . Anders is deze een optie die kan je buiten avg gewoon af en toe eens draaien kan geen kwaad

Ps zie net dat we provincie genoten zijn:D

Bedankt, maar als ik het goed begrijp is het niet echt een anti-virus maar een anti mal-ware? (dus dat het niet altijd aan staat, maar gewoon een scan is)

Hoi,

Niet alleen malware ook virussen zo kan je toch avg controleren of die zijn werk goed doet. en klopt is alleen een scan.

Bedankt, ik gebruik altijd Malwarebytes (virusscanner) Maar het kan geen kwaad als ik deze erbij doe! Dus ik zet het op ''opgelost''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan