3 beepjes van moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, nog steeds geen tijd gehad :(. Het wordt of vrijdag of zaterdag en dan zal ik het resultaat hier even laten weten.
In ieder geval bedankt voor je interesse :)

Goedemorgen.

Ik heb mijn bios gereset. Ook dit helpt niet, als ik al mijn usb apparaten aansluit blijf ik 3 piepjes horen.
Iemand nog een idee?

Goedenmorgen

Geplaatst door plotter
Ik heb mijn bios gereset. Ook dit helpt niet, als ik al mijn usb apparaten aansluit blijf ik 3 piepjes horen.
Iemand nog een idee?
Heb je "Fail save defaults" ook geprobeert?
Kijk eens of het helpt je moederbord drivers opnieuw te installeren.

Re: Goedenmorgen

Geplaatst door crash

Heb je "Fail save defaults" ook geprobeert?
Kijk eens of het helpt je moederbord drivers opnieuw te installeren.

Die fail save defaults kan ik nergens vinden. Voor wat betreft de drivers, dit vind ik een beetje eng daar ik nog nooit eerder wat met mijn moederbord heb gedaan. Kan ik gewoon mijn moederbord cd erin doen om opnieuw te installeren of moet ik ergens de nieuwste drivers downloaden?

Gewoon moederbord cd erin en die drivers installeren.
Dat van die "Fail save defaults" kan qua naam verschillend zijn per Bios.

je hebt als het goed is 3 usb apparaten aangesloten dus 3 piepjes simpel toch

Geplaatst door das
je hebt als het goed is 3 usb apparaten aangesloten dus 3 piepjes simpel toch
Dus als je 4 usb apparaten hebt zou de pc 4 piepjes moeten geven?:rolleyes:

Sorry hoor, maar dat gaat helaas niet op.
Die Bios piepjes geven aan dat er iets niet goed is met de pc.
1 piep bij de opstart geeft aan dat alles goed is.
Zijn het er meer, dan is er iets echt niet in orde.;)

ik zouzeggen probeer het is .
1 usb apparaat aansluiten 1 piep 2 usb 2piepjes enz.

succes

Geplaatst door das
ik zouzeggen probeer het is .
1 usb apparaat aansluiten 1 piep 2 usb 2piepjes enz.
Ik heb hier verschillende usb apparaten op m'n pc.
Toch piept ie maar 1x bij de opstart.:rolleyes:

Niet verbonden met een hub he.
Dus rechtstreeks in je usb poort van je pc.
Hoeveel zijn dat er?

Geplaatst door das
Niet verbonden met een hub he.
Dus rechtstreeks in je usb poort van je pc.
Hoeveel zijn dat er?
6 usb poorten onboard.
Ik heb hier nog een pc staan waar wel een usb hub op zit ook deze piept maar 1 x.
Zet ik die hub op m'n eigen pc met apparaten aangesloten bijlft ie maar 1 piep geven.

Ik heb hier ook nog nooit van gehoord.
Ik heb genoeg verschillende pc onderhanden gehad ook met usb hub's+apparaten aangesloten.

Het zou wel leuk zijn als Plotter nog ff reageert.:)

PS kijk je ook nog ff naar je eigen vraag over Dual-channel.;)

Laatst bewerkt:
@das Ik vond het leuk bedacht maar ik denk toch dat crash gelijk heeft.

Ik heb 8usb poorten. Ik gebruik er maar drie. Omdat ik dacht dat het zou helpen heb ik in mijn bios ingesteld dat hij er 4 beschikbaar moet stellen, helpt dus ook niet. Vanavond ga ik mijn drivers opnieuw installeren, heb een gaatje gevonden waardoor ik hier weer even tijd voor heb. Ik nheb het erg druk dus soms duurt het even voor ik weer reageer maar ik blijf hier mee bezig.

Groeten,

Ík heb mijn moederbord drivers en chipset opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet. Bij apparaat beheer staat bij overige apparaten, mulimediacontrolers een vraagteken EN een uitroepteken door elkaar. Het is mijn PCI-bus staat er. Het stuurprogramma is niet geïnstalleerd, maar ik heb ook geen flauw idee welk stuurprogramma dat zou moeten zijn.
Is dit ook de reden dat mijn voorste (aan de voorkant van de computer) USB poorten het niet doen?

En het PCI-bus stuurprogramma bijwerken lukt niet?
Doel-->Windows update en Windows cd-rom.

Geplaatst door crash
En het PCI-bus stuurprogramma bijwerken lukt niet?
Doel-->Windows update en Windows cd-rom.

Dat was het probleem, ik wist niet waar ik het stuurprogramma vandaan moest halen. Ik had via internet geprobeerd maar dat werkte niet.
Het wordt pas morgen dat ik het ga proberen laat dan wel even weten of het gelukt is.

Eindelijk weer eens thuis achter mijn eigen PC gezeten.
Ik hoop dat je nog even naar dit topic kijkt cash (anderen mogen natuurlijk ook reageren).
Ik heb mijn windows cd-rom erin gedaan en via internet gezocht naar de stuurprogramma's maar hij kan ze niet vinden. Ik snap er helemaal niks van.
Mijn moederbord heeft overigens onboard sound welke ik heb disabled, heeft dit er soms iets mee te maken? Ik heb in apparaatbeheer nu ook aangegeven dat dit programma niet gebruikt dient te worden maar ook dit helpt niks, de drie piepjes blijven.

Iemand?????

Groetjes,

Ik heb mijn windows cd-rom erin gedaan en via internet gezocht naar de stuurprogramma's

Heb je wel aangegeven dat er ook op de cd-rom naar drivers gezocht moet worden?

Hoi Cash.

Bedankt dat je nog steeds reageert ondanks mijn lange afwezigheid.
Ja ik had aangegeven dat hij op de cdrom moest zoeken. Ik zag vandaag dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=150781 ik denk dat ook dit weer lijkt op mijn probleem dus ik ga wat hier allemaal staat vanavond even proberen.
Bedankt Cash, laat het resultaat hier wel even weten.

Groeten,

Hi,

ik heb een Asus P4C800 en heb ook een lange tijd gezocht wat de beeps betekenen en het is wel degelijk het aantal aangesloten USB apparaten. Zit je scanner ook aangesloten, maar niet in de stekker zal die geen beep geven.
Mijn 1ste & 3de poort geven een hoge beep, mijn 2de & 4de een lage beep (of was het omgekeerd?).

Friz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan