3 computers voor een jeugdvereninging.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast3913

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2006
Beste forumgangers,

Ik werk als jongerenbegeleider in een jongerencentrum waar vooral jeugd van 10 tot 15 jaar oud komt. We hebben nu 4 oude windows computers die helemaal versleten zijn. Ze zijn ook zo traag dat ze niet meer interessant zijn. Dus we willen nieuwe. Maar welke? Ik ben zelf een redelijke expert in windows. Macintosh ken ik niets van. Mn baas kan er mee werken. Ik heb er nog nooit aan gezeten en ken er niets van. Maar mn baas wil liever een mac. Hij kan er wel mee omgaan maar ze niet repareren als er iets met software mis zou gaan. Ik ook niet. Verder moeten ze ook zo ingesteld kunnen worden dat de jeugd ze niet stuk kan maken en niets kan downloaden. Gewoon dat ze niet stuk te krijgen zijn. Nou ja. Jullie zullen me wel begrijpen toch? Hebben jullie wat advies voor Jongerencentrum 4UTH

ik zou persoonlijk ook voor windows gaan, ten eerste goedkoper en ten tweede een veel ruimer aanbod van software (lees: games)...

agree, en als de begleider mac niet kennen, dan valt het ook moeilijk te beglijden als een van de jongeren het niet snapt,weet of kan.

ik zeg tik ergens 2/3 dezelfde pcs op de kop met gewoon windows erop en gaan met dat ding! mac is ook een stuk duurder, draait vaak wel stabiel.. maar voor het geld van 1 mac koop je 3 pcs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan