3-d kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc_shrimpie

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Hoi,Ik heb pas gta 3 en vind het spel echt fantastisch,maar het hapert zeer veel en zit ook zeer dikwijls vast,ligt dat en men 3-D kaart?(ik heb een nvidia alladin 32)Zoja,is het moeilijk om een 3-D kaart in de computer te plaatsen en te installeren?

Of dat mogelijk is ligt aan welk moederbord je hebt. Ik weet zo niet wat de Alladin 32 voor een kaart is (AGP of PCI). Wat voor een systeem heb je verder staan, dus geheugen en processor?

Geplaatst door mc_shrimpie
Hoi,Ik heb pas gta 3 en vind het spel echt fantastisch,maar het hapert zeer veel en zit ook zeer dikwijls vast,ligt dat en men 3-D kaart?(ik heb een nvidia alladin 32)Zoja,is het moeilijk om een 3-D kaart in de computer te plaatsen en te installeren?

hallo caspar, Alladin is de bijnaam voor de Nvidia TNT2 chipset, dus een 16 of 32Mb kaartje...
Waarschijnlijk zullen de pc specs navanant zijn en dringt een dure upgrade zich op...

Geplaatst door Caspar107
Of dat mogelijk is ligt aan welk moederbord je hebt. Ik weet zo niet wat de Alladin 32 voor een kaart is (AGP of PCI). Wat voor een systeem heb je verder staan, dus geheugen en processor?
ik heb 1000mhz en 365 ram.

Koop dan een Gforce4 Ti 4200... Prijs kwaliteit is dit een goede aankoop waarmee je nog effe verder kan.

De abit siluro G4 Ti4200 128DDR DVi tv out kost nu nog 215 euro. Als je een gamer bent is dit de aankoop meer dan waard...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan