Bij het opstarten van mijn PC onder windows 98 krijg ik 3 foutmeldingen die ik kan wegclicken, daar na werkt eerst alle schijnbaar normaal. Dan wordt alles zeer traag en gaat hij blokkeren, totdat ik hem zelfs niet meer kan afsluiten. Ik heb een virus gehad maar alles verwijders met Mc Afee virus scan. Help
!!!!!!
de meldingen zijn : Kan het bestand C:\WINDOWS\SYSTEM\vxdmgr32.EXE (of één van de onderdelenervan) niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
Dezelfde melding krijg ik ook voor het bestand : dllreg.exe
Ook de melding : Kan dllreg.exe dat wordt opgegeven in het bestand WIN.INI, niet laden of uitvoeren. Controleer of het bestand op uw computer aanwezig is of verwijder de verzijzing naar het bestand WIN.INI

de meldingen zijn : Kan het bestand C:\WINDOWS\SYSTEM\vxdmgr32.EXE (of één van de onderdelenervan) niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
Dezelfde melding krijg ik ook voor het bestand : dllreg.exe
Ook de melding : Kan dllreg.exe dat wordt opgegeven in het bestand WIN.INI, niet laden of uitvoeren. Controleer of het bestand op uw computer aanwezig is of verwijder de verzijzing naar het bestand WIN.INI