3 foutmeldingnen bij opstart 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieve33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
4
Bij het opstarten van mijn PC onder windows 98 krijg ik 3 foutmeldingen die ik kan wegclicken, daar na werkt eerst alle schijnbaar normaal. Dan wordt alles zeer traag en gaat hij blokkeren, totdat ik hem zelfs niet meer kan afsluiten. Ik heb een virus gehad maar alles verwijders met Mc Afee virus scan. Help:( !!!!!!
de meldingen zijn : Kan het bestand C:\WINDOWS\SYSTEM\vxdmgr32.EXE (of één van de onderdelenervan) niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.

Dezelfde melding krijg ik ook voor het bestand : dllreg.exe

Ook de melding : Kan dllreg.exe dat wordt opgegeven in het bestand WIN.INI, niet laden of uitvoeren. Controleer of het bestand op uw computer aanwezig is of verwijder de verzijzing naar het bestand WIN.INI
 
Ik had eerst met Norton Antivirus een belangrijk Windows-bstand verwijderd waar een virus inzat waarna ik de computer niet meer kon gebruiken na de 1ste keer opstarten, ik heb toen Windows opnieuw moeten installeren.:confused:
 
Hoe kan ik windows herinstaleren zonder dat ik eerst al mijn bestanden moet copieren? Ik bezit namelijk geen CD-brander. Kan ik een mail naar mezelf sturen? Of zijn er nog andere oplossingen?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan