3 harde schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

schiedam1972

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Hallo,

FF een vraagje. Ik heb 3 x 250GB Samsung SP2504C harde schijven in mijn PC. De harde schijven zie ik ook alle 3 staan in mijn bios, echter als ik ben opgestart zie ik ze niet. Ik zie alleen de C schijf. De andere 2 zijn foetsie. Ze staan ook alle 3 vermeld bij mijn apparaatbeheer. Ik heb op de Samsungwebsite gekeken, maar het is niet nodig voor deze schijven om een jumper te plaatsen. Waarschijnlijk moet ik iets instellen, maar ik weet niet wat. Wellicht dat jullie een idee hebben? Alvast bedankt.

Wat me ook nog bevreemd is toen ik voor de eerste keer Vista Ultimate op mijn pc had geinstalleerd mijn internetverbinding een stuk sneller ging. Normaal zat ik rond de 8MB en na de installatie zat ik rond de 15MB. Ik heb daarna zitten vogelen met een RAID 5 configuratie en ook nog met een RAID configuratie en sindsdien zit ik weer rond de 8MB. Ik heb mijn configuratie nu weer terug gezet naar IDE, maar nog steeds is mijn internetverbinding weer 8MB. Ik snap er nix van.

PC configuratie:
Intel core 2 E6600 2.4Ghz
Asus P5B de Luxe AP Mobo
Nvidia 8800GTS 320MB
2Gig Werkgeheugen

Mvg, Marco

Je moet de schijven nog formateren. Dit kan je doen in het schijfbeheer van Windows.

Hoi.,

Waneer je rechts op deze computer klikt en je gaat naar beheren en dan kies je in het rijtje schrijfbeheer zie je dan ook de 3 hd`s staan????.
Hier horen je hd`s te staan met hun groote en ook op de volgorde 0,1,2,hier kan je ook je hd`s activeren.dan zal je zien dat er kleuren onder staan.
ik kon niet opmaken uit je vraag of ook al je hd`s het naar behoren werkzaam zijn.
Wanneer de HD`s goed aangesloten zijn zal de snelheid niets uit maken hoe heb je de hd`s aangesloten????

Ps een mooie optie voor mensen die windows net opstarten en geen partitie pro hebben daar kan je direct partities maken maar dit terzijde.

Een fijn weekend nixs.

Ik was nog bezig toen de bovenstaande melding,oplossing er stond toen ik plaatsen klikte

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan