3 monitoren op 1 grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok mooi, dit topic is opgelost :D . Wil je misschien boven aan de pagina de status van dit topic op Opgelost zetten?

lol @ "Het is helemaal niet nodig om SLI/Crossfire te draaien "
en dan komt hij aan zetten met een product dat 5x zo duur is:rolleyes:

Ik zal de ondertoon negeren echter reageer ik wel want voordat je nu zo'n reactie geeft zou je je eerst eens in prijzen moeten verdiepen.

Om SLI/Crossfire optimaal te kunnen draaien heb je 2 identieke gfx kaarten nodig. Nu 1 kopen en over 2 maanden bv weer een gaat niet optimaal werken.
Een beetje kaart kost rond de 200 Euro (er zijn zoveel soorten en smaken en het heeft ook te maken met je budget maar ik denk dat rond de 200 euro wel volstaat)
Dit dus x2 = 400 Euries.
De digitale versie van de THTG (dus 3x dvi uitgang) kost bij Alternate iets meer dan 300 Euries...http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_Toebehoren/Matrox/TripleHead2Go_Digital_Edition/227033/?

Dus hoezo 5x zo duur....:rolleyes:

Ik heb ondertussen een 2e kaart (EN210) bij de EAH5450 gezet, drivers geïnstalleerd en het werkt subliem!

@Kawaknaller: Bovenstaande kaartjes die de ts nu heeft kosten om en nabij de 50 euro.Doel van de ts was niet om sli/crossfire te draaien om meer game prestatie te krijgen.(kan ook niet met die kaartjes)maar puur om met 3 schermen te kunnen werken.Kosten dus 100 euro.De door jou voorgestelde oplossing komt dan op 3x zoveel en levert in dit geval niets extra's op.1 kaart was al in bezit..de ander dus voor 50 euro en dan kom je op 6x zoveel.Sterker nog...een en210 koop je voor 30 euries en dan kom je op ....juist:d

Laatst bewerkt:
Ik heb slechts gereageerd op de voorstellen om een sli/cf te bouwen. Alle advies en tips geef ik met alle liefde. Wat de TS daarmee doet is tenslotte zijn/haar beslissing.

Fijn in ieder geval dat het opgelost is en dat hij/zij een passende oplossing gevonden heeft.:thumb:

PS Ik heb de door jou gequote reactie niet eens gezien, mijn fout. Als ik het wel gezien had was mijn reactie niet meer nodig geweest. Sorry voor het ongemak.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan