3 optie's, welke het best?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wranche

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
44
Beste HelpMij forum leden,

Ik apprecieer het echt wat jullie hier op deze site doen! Dat gezegd kom nu mijn vraag:

Welk van deze drie systemen is het best? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer :D

1) http://www.pctopper.nl/index.php?dispatch=products.view&product_id=38472 Deze vond ik ergens anders hier op het forum

2) http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B363903%5D=1&product%5B230302%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B392769%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B286252%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B225954%5D=1&product%5B12227%5D=1&product%5B388538%5D=1 Deze vond ik ook ergens op het forum

3) http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/176341?tti=2&pti=21&minscore=&maxdelivery=&minproducts=5&maxshops=1#shoplist Deze vond ik in de Best Buy Guide Juli van Tweakers. Is dit wat?

Bij voorbaat dank voor de genomen moeite! En als alle 3 systemen niet optimaal zijn, wat zou u veranderen?

Met Vriendelijke groeten,

Wesley Keur
 
die van azerty alleen moet je wel 1 ding veranderen de i5 2500 K editie is voor overklockers en met dat moederbord kan je niet overklocken
dus kan je beter de normale i5 2500 neme
 
Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Is deze relatief het best of absoluut? Dus ik bedoel is deze qua prijs-prestatie het best of gewoon echt het beste afgezien van de prijs?

Mvg,

Wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij zit er niet heel veel significant verschil tussen 8GB en 4GB als je gamet toch? en de voeding omdat het meer watt geeft? en het moederbord zeker om te OC'en, maar dat kan ik toch niet :D Azerty heeft een dikke plus omdat zij het voor me in elkaar zetten :p

Of zit ik fout?

Mvg,
Wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geheugen is hyperX bij pctopper Moederbord heeft een H67 chipset van azerty H61, voeding heeft inderdaad meer watt
en bij pctopper zit die al in elkaar ;) dus daar heb je dan niks aan, als je hem bij pctopper zelf samensteld heb je een assemblage kosten van €15 dacht ik en bij azerty €59,95
 
Opzich maakt die 60euro of 15 euro niet zo veel uit :p. Waar ik nieuwsgierig naar ben is, waarom vind jij, Firest0rm, het azerty systeem beter?

Mvg,

Wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
omdat de HD6950 videokaart gewoon veel krachtiger is dan de GTX550 van pctopper.nl
en het systeem van tweakers.nl heeft weer een zwakkere processor en de videokaart is even sterk

8GB aan ram is niet nodig voor gaming ik raad het alleen aan omdat het zo goedkoop is en het in de toekomst ooit wel van pas zou komen
 
Erg bedank voor de hulp allemaal! Nog een vraagje: Is de Club 3D Radeon beter dan de Sapphire? En zou het significant beter zijn als ik een 2GB videokaart aanschaf? zo ja, welke raden jullie mij dan aan?

Mvg, Wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het verschil tussen merk maakt vrij weinig uit het grootste verschil tussen het merk is garantie en de koeling
kwa klocksnelheid zijn ze even sterk

en 2GB Vram heb je alleen nodig als je op hele grote resoluties wilt gaan spelen 2000X1000 2160P
 
Heel erg bedankt voor de hulp firest0rm! Ik heb hem besteld bij mycom :D Ik zet deze op probleem opgelost, en nogmaals iedereen bedankt voor de hulp!


Mvg, Wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan