3 schermen op 1 computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnevds

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2014
Hallo,

Ik wil 3 prolite X2472HD schermen aansluiten op mijn computer, ik maak momenteel gebruik van nvidia Geforce G210 deze kaart ondersteund maar 2 beeldschermen. Nu vroeg ik mij af of ik een extra kaart kan aansluiten op mijn moederbord Pegatron IPIEL-LA3: Eureka3-GL8? Of kan ik beter een andere kaart kopen die het gebruik van drie monitoren toelaat maar ondersteund mijn moederbord/ vista elke grafische kaart? Ik wil het niet gebruiken voor gaming maar gewoon voor grafieken op 3 verschillende schermen te openen. Ik zoek de goedkoopste oplossing.
Alvast bedankt

Daar je geen displayport hebt op je monitoren heb je of een converter nodig, of een duurdere kaart als alles op een enkele kaart moet.

Als alternatief kun je een pci-e 1x videokaart erbij stoppen als daar ruimte voor is. Ondersteuning voor dit alles in vista is mij helaas onbekend, maar windows 7 zou dit werken.

ald je nog een usb poort open hebt en een beetje mazzel zou je PC het ook via de USB poort kunnen doen

Alvast bedankt voor de reacties, er zou dus een mogelijkheid bestaan dat ik een derde scherm zou kunnen laten werken via usb? Hoe zou dit dan werken?

er zijn kabels in de handel met USB en VGA/HDMI/of andere video aansluitingen, ik heb op het werk op die manier een 2e scherm op mijn pc aangesloten.

Kan niet garanderen of het samenwerkt met 3 schermen, met je moederbord of met je bestaande grafische kaart, en als het samenwerkt wat de prestaties dan zijn in resolutie, refresh rate etc...

Maar het kan, is mogelijk, etc...

Verplaatst van Vista naar deze sectie (videokaarten, moederbord, beeldschermen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan