30 gig verdwenen? Installeren lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke driveletter geeft de cdrom aan?

Ja in dos de cd opzoeken en naar de map I386 gaan en winnt meen ik opte starten.

Als het goed is maakt de opstartdisk een virtue;le drive aan voor cd en een andere letter voor de cdrom.

Geplaatst door hehe
Welke driveletter geeft de cdrom aan?

Ja in dos de cd opzoeken en naar de map I386 gaan en winnt meen ik opte starten.

Als het goed is maakt de opstartdisk een virtue;le drive aan voor cd en een andere letter voor de cdrom.
Dat heb ik gelezen ja....
Me cd-rom is driveletter nummer uhh... F geloof ik.
Waarom F mag joost weten.

Dat versterkt mijn vermoeden da er iets niet klopt aan de toewijzing van de driveletters.

Kan je de cd benaderen via dos onder die letter en probeer anders de dir van omringende letters ut om te zien of je op de cd kan komen?

ben benieuwd...of toch de drivemapper proberen?

Ik kan op de cd rom komen met dir.... (F) is de cd-rom drive. Dat had ik geprobeerd.

En installatie vanaf die cd in dos lukt ook?
Je dan moet in map I386 naar winnt gaan.

Geplaatst door hehe
En installatie vanaf die cd in dos lukt ook?
Je dan moet in map I386 naar winnt gaan.

Ik ga van het weekend (denk ik) naar me zus en dan hoor je of ik verder ben gekomen... :thumb:

Hallo !
Als je PC niet wil opstarten van de CR-ROM haal dat even een bootdiskette op www.bootdisk.com. met een andere PC.
Zorg dat deze PC opstart van floppy en kies voor "WinXP (Home of Prof) installeren.
Greetz,
Harry.

Hoiiii,

Ik ben gisteren bezig geweest en met wat gekloot van de IDE kabels starte hij eindelijk vanaf de cd-rom en kon xp geinstalleerd worden.
Tijdens de installatie kon ik kiezen waar XP geinstalleerd moest worden en toen zag ik me 30 gig staan waarmee ik in FDISK niets kon.
Er stond (Partition magic) achter.... Deze kon ik vervolgens verwijderen en er een nieuwe partitie van maken.

Dus alles is nu in orde... bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

Hey typisch,

Nou blij dat het toch gelukt is. :thumb: :thumb:

Greetz
H

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan