300 gig als 128

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoMiZcOr

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Berichten
50
eej mensen...heb net een 300 gig en windows-partition magic herkent em als een 128 vink tog btje weinig, gaat hier om een maxtor schijf

iemand een idee?
 
Mocht je XP hebben:

Sp1 of liever nog Sp2 installeren voor windows XP.

Dan kun je bij schijfbeheer de rest van de schijf een driveletter geven
 
Of schijf eerst indelen met maxblast (op de site van Maxtor) en dan XP installeren.
 
maxblast is knap waardeloos... alles gaat perfect, geformateerd op 300 gig ntfs zodat xp erop kan.. kom in windows installatie en vergeet et maar... 130 gig max... word er egt gek van, geprobeert met en zonder scsi/riad ondersteuning en doet et allebei voor geen meter

heb altijd al gezegt als ik hardeschijfruimte genoeg heb wil ik linux erbij... nu is die tijd aangebroken waar kank linux halen en welke ist beste voor gamen? en wat moet ik eerst installeren, windows of linux?
 
Je kan doen wat M@rio zegt of wat ik zeg.
Wat ik bedoel is je harde schijf opdelen in meerder kleine stukjes.
Dit kan je doen met Maxblast.
Als je dan beneden de 130 Gig gaat zitten heb je geen probleem.

Of je installeert SP2, wat M@rio zegt.
De keuze is aan jou..
 
jah en 130 euro betalen voor een windowslicentie zeker van me studentenloontje:D voor zulke troep **** <winows> ga ik geen cent uigeven dan maar me hd in stukke hakke

iig bedankt voor reacties
 
sorry voor het eventule grof overkomen maar microsoft kan er ook niks aan doen tog?:p eej maar in stukke hakke helpt niet dus word dan maar ehm... iets anders verzinne:p
 
Hallo,
Er zijn allerlei manieren om toch je servicepacks te downloaden, maar ik mag ze je hier niet vertellen. Even Googlen moet je toch uit de brand helpen ? Lijkt me voor een student een koud kunstje.
Greetz,
Harry.
 
Ha lekker weer een pc vol met gaten......

Als je sp2 niet aandurft probeer dan sp1 eens
 
over dat in stukken hakken met partition magic: ik heb hem ook op een andere manier bekomen, niet egt betalend... meer mag ik er niet over zeggen, maar om aan software te komen heb je de gekende ***programma's

wat er in de sterretjes staat, mag je zelf ontdekken:p je kan er een aantal euros mee uitsparen net zoals ik
 
hij draait nu goed met sp2... en tog haat ik windows:p
stelletje uitbuiters...

iig bedankt voor reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan