300w voeding te weinig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mm. hijs net weggebracht, we kijken wel

ik zag wel allemaal schrijffouten ed vanaf de cdrom in het logboek, iets ism het wisselbestand

bij geheugen moet je meestal wel een blauw scherm krijgen.....die krijg ik nie

Met rot geheugen kan er erg veel mis gaan. Zeker door die problemen met het wisselbestand verdenk ik het geheugen.

okeej nou ja goed, ik heb um terug naar de mycom gebracht en die gaan hem ff flink testen, dus we merken vanzelf wel, met 3 tot 4 werkdagen meld ik me weer :)

Hallo

Op de meeste componenten staat de vermogenopname vermeld .....(b.v.b. 5V 1A , 12V 1A)

Het wattage opgenomen is eenvoudig ... P= U * I

Dus .... Vermogen P = de spanning vermenigvuldigen met de stroom

In het voorbeeld is dit dus.... 5 Watt v/d 5 volt en 12 Watt voor de 12 volt...

Alle wattages samentellen ........

Let wel , 300W p. supply is veel hoor , kun je al veel extra toestellen mee voeden , ik vermoed ook eerder het geheugen .........

Mits nog garantie ???? is retour winkel echter de meest logische werkwijze....

Peter

dames en heren, allen hartelijk dank voor de hulp, de groete boosdoener bleek de videokaart te zijn. inmiddels heb en ik een nieuwe ati 9600pro gekregen en ik ben to dusver zeer content!!!!

Geplaatst door Charley
dames en heren, allen hartelijk dank voor de hulp, de groete boosdoener bleek de videokaart te zijn. inmiddels heb en ik een nieuwe ati 9600pro gekregen en ik ben to dusver zeer content!!!!
heb je die geruild tegen die 9500pro? Zo ja, kreeg je er geld bij?

Ik begrijp inderdaad waar je heen wilt. De 9500pro is beter dan de 9600pro. echter aangezien de 9600pro de officiele opvolger is op de 9500pro, zijn ze dus niet verplicht dit te doen. dit hebben ze ook niet gedaan.

grootste verschil is eigenlijk dat de 9500pro 8 pipelines heeft waar de 9600pro er vier heeft, aan de andere kant is de kloksnelheid van de 9600pro weer hoger en wordt deze minder warm, waardoor hij ook wel aardig over te clocken is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan