+31(0)6 12......

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickgoedhart

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2013
Hoi,

Ik heb een Android toestel(HTC One) met Android(4.0.3) erop.
Mijn contacten in Outlook hebben allemaal de notatie met een (0). Als ik deze wil bellen dan belt het toestel +310612....
Hoe krijg ik het toestel zover dat hij de nummers tussen haakjes niet meepakt. Ik kan alles wel in Outlook wijzigen maar dat is niet de bedoeling aangezien die worden ingelezen van een Exchange server.
Is er dus een optie of instelling waarmee ik dat kan regelen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr. Patrick

Denk niet dat er een instelling is in je toestel maar dat je het toch in Outlook zal aan moeten passen.

Groeten Marcel

Wat hoogteiling zegt, maar dan (eigenlijk) in Exchange aanpassen (al dan niet via Outlook, al dan niet via Active Directory Users and Computers (= dsa.msc ), danwel via een powershell script dat de Globale Address List vult met (gedeelde) Contacts, danwel het script dat de informatie uit een CRM haald, danwel...)

Oftewel de bron van de contacts achterhalen, de methode/script/etc. achterhalen hoe het in jouw Contacts (of Global Address List) verschijnen en dan bepalen hoe de gegevens op de juiste manier in Contacts/GAL gezet moeten worden (hetzij rechtstreeks in de bron, hetzij via het script).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan