32 bit of 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Waar zie ik of mijn xp 32 bit of 64 bit edition is?
 
Als je de gewone xp hebt voor thuis heb je heeeel waarschijnlijk de 32 bits. De 64 is heeeeel erg duur en niet voor thuisgebruikers. WAAR je het kan zien weet ik eigenlijk niet:eek:
 
Met de AMD64 zal de XP 64 bits ook voor thuisgebruikers interessant worden. Er zal vast een goedkopere "home-versie" van komen.
 
@Tibor, ik weet dat ik 32 bits heb, maar waar kan ik dat inderdaad zien? Ik ben ook nieuwschierig geworden.:D
 
zien is misschien lastig, maar wat dacht je van de door Windows automatisch aangemaakte map: system32 :D
 
Als ik een beetje mag gokken denk ik dat in de 64bits home-versie ook een map system32 zal komen. de AMD64 kan namelijk ook 32 bits programma's aan.
 
Hoever is de 64 bits weg? Nederlands? Betaalbaar? Hou het niet zo goed bij.

Ik neem aan dat jij hem hebt (gezien je antwoord) :D Wat is het verschil om te zien? en met omgang? voor de thuisgebruiker?
 
Laatst bewerkt:
zie bijlage ;)

odb...
odb.....
odb.......
odb.........

't wemelt van 32'ers.............. :D
 

Bijlagen

  • 32.jpg
    32.jpg
    47,9 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
neeeeeeeeeeee,

ik heb alleen wat gezocht naar meerdere verwijzingen naar de 32 bits versie en dit screendumpje leek mij wel een aardige verwijzing naar de 32 bits versie...........
 
Pasja laat XP32 zien. Zoals gezegd is er best kans van dat die map en dus ook de inhoud in XP64 aanwezig zal zijn om oudere programma's te ondersteunen.

Qua uiterlijk is er geen verschil (gezien op beurs).
 
Dus eigenlijk heeft geen enkele thuisgebruiker hem:) nog (betaalbaar)
 
Voor de AMD bestaat XP64 (nog) niet voor zover ik de artikeltjes heb bijgehouden. Wel voor de Itanium van Intel (ook een 64bits processor) die kan echter geen 32 bits aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan