32 bit programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Ik wil een computer upgrade doen, waarna ik 6GB RAM heb. Maar nu ondersteund 32 bit dit niet en wil dus 64 bit installeren. Maar kan ik dan nog 32 bit programma's openen?

Mvg,
GooGooJansen

Ik wil de Quad Core 2500MHz kopen. Is er met 6GB RAM en 2500MHz Quad Core veel verschil te merken?

normaalgezien kan je wel je programma's allemaal openen op een 64 bit systeem maar voor mij zou het al niet goed zijn want voorlopig is er naar het schijn nog geen 64 bit versie van photoshop en ik heb dit echt wel nodig!!!

Maar volgens mij draaien alle programma's normaal op 64 bit, ik vond het alleen wel al raar van adobe :confused: (sorry het was precies een oud bericht dat ik gelezen had -->2006 :o :p)
Photoshop draait dus ook wel op 64 bit

Laatst bewerkt:
Wat moet je eigenlijk met 6 gb geheugen das overkill en quadro core e.d werken alleen maar met de software die dat ondersteund.

bwa 6gig geheugen moet nog wel meevallen al is het misschien wel veel.(mijn 2Gb komt toch echt soms tekort)
Maar als je dan weet dat de laatste mac pro tot 32 Gb kan upgraden vind ik het pas overdreven :P
Het is dan al een halve server en Mac in elkaar denk ik dan precies :D

Ja quadcore---> er zijn nog niet zoveel programma's die 4 cores ondersteunen maar het is wel toekomstgericht hé, de meeste programma's zullen dit wel beginnen ondersteunen en voor een simpele quad core betaal je dezer dagen ook niet zoveel voor hé.:cool:

Wat moet je eigenlijk met 6 gb geheugen das overkill en quadro core e.d werken alleen maar met de software die dat ondersteund.

Dat zal ik vertellen :p

Ik draai veel gratis servers die CPU vreten en geheugen jatten. Op het moment staan ze allebei rond 80% met 3GHz Dual Core en 2GB geheugen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan