32 dll probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernroks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
na ee internetactie van zoonlief
geeft de comp na een opstart tot xp aan dat er een probleem is met 32 dll en dat het een herinstallatie nodig heeft.
na internet af gekoppeld te hebben blijft de comp steeds opstarten.
Hij reageert niet op de xp schijf.

dit ruikt naar een virus, maar wie weet er een oplossing voor.

groet bern

welke virusscanner.....avg ?

32 dll

dank je puppie,

als ik de cd er instop start de pc op waarna xp verschijnt en vervolgens komt het probleem weer in een blauw scherm het herstelscherm komt echter niet
gr, Bern

dank je puppie,

als ik de cd er instop start de pc op waarna xp verschijnt en vervolgens komt het probleem weer in een blauw scherm het herstelscherm komt echter niet
gr, Bern

Lees de instructie even volledig door. In het tweede bericht staat beschreven hoe je ervoor zorgt dat de computer van CD zal opstarten en niet van de aanwezige harde schijf. Dit moet je wel zelf even instellen.

ik had net hetzlfde probleem en ik was te snel geweest en ik heb moeten formateren
komt naar t schijnt alleen bij combinatie xp en avg voor

naar t schijnt is het als volgt op te lossen in repair gaan , windows cd insteken en op escape drukken... duurt wel een halfuurtje.;. success

dank je puppie,

gr, Bern

Heb je SATA schijven en/of een RAID-set in gebruik? Dan zul je eerst een floppy moeten maken met de SATA (danwel RAID-) controller drivers voor het niet-grafische gedeelte van de XP installatie. Die floppy moet je dan laden zodra tijdens het opstarten van de XP Cd een melding onderin beeld verschijnt in de trant van: "Druk op F6 om additionele harddisk-controller drivers te laden".
Kijk bij de leverancier van het moederbord voor een programma of driver om een dergelijke floppy te maken.

Heb je geen floppy drive, dan zul je een XP cd moeten maken waarin die floppy-driver in is geïntegreerd. Zoek op Google naar het volgende:
nlite slipstream xp f6

hier staat een instructie die je kunt gebruiken, maar er zijn er veel meer.

Tijs.

32 dll

bedank allebei voor de hulp
gr bern
ben weer in de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan